Gå til innhold

Lillevills ville vektvals


lillevill

Anbefalte innlegg

Jeg veide 78 før sommeren, og greide å gå ned til 73 ila juni og juli gjennom å spise veldig sunt, masse laks og grønnsaker.

Så gikk det opp til 75 pga stress i august. Nå er jeg i gang igjen, og ligger på ca 74, så nå skal jeg ned til 65 som er min trivselsvekt.  Hvor lang tid det tar er ikke lett å si, men jeg tenker at innen jul så er jeg på 65.

Jeg er 165 høy. 

Tenkte jeg skulle jogge litt også.. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi på cirka samme sted. Jeg er rett nok 1,70 høy men har nå fulgt litt med på vekta siden i fjor i august for at det ihvertfall ikke skulle eskalere(det har det gjort før...jeg kan bare SE PÅ potetgull, så legger jeg på meg!).  Har vaket mellom 76,5 og 70. Min to ukers sommerferie var IKKE bra for vekta...Gikk så bra i mai og så bare POFF! Jeg har prøvd å følge NTNU-professor Ulrik Wisløff sitt 14 ukers treningsprogram, men tror nok riktig mat og litt reduksjon av mengde er veien å gå. Trene 2-3 ganger i uka gjør jeg uansett, og jeg går ganske mye både pga jeg ikke har bil, samt har en jobb hvor jeg beveger meg litt. Målet mitt er å holde meg under 70 kilo, ikke gå så mye og fort opp.

Vi får heie hverandre frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...