Gå til innhold

Hva heter dyret ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hund

Alma 🐾

Anonymkode: 3b715...2f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en hund som har et helt vanlig jentenavn. Har adoptert henne, så jeg valgt ikke navnet. Men er glad hun ikke het Champagnekork, Persilla eller noe i den duren 😆

Anonymkode: 8fcd8...e2c

• Liker 2
Skrevet

Tiger, Oreo og Melis. Valgte navn utifra pelsen

Anonymkode: c6f76...701

Skrevet

Hunden min Bamse🐕

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jonas Kolstad og Kjetil Knutsen. To Main Coon, døpt av sønnen på 13🙈🥴 går under Jonas og Kjetil da. Alltid gøy å ringe veterinær og de spør "ehm....heter de Jonas Kolstad og Kjetil Knutsen, eller er dette eierne?" Neida, det er kattene...

Anonymkode: 47a9f...c91

😂😂

Anonymkode: 26933...aa6

Skrevet

Kaos og Tornado

2 katter

Skrevet

Har en Westie som heter Bodil.

Anonymkode: aa237...669

• Liker 2
Skrevet

Typhoon, Tornado og Tsunami.
Det hele startet med Monsoon, så da måtte vi jo bare skaffe oss flere naturkat(t)astrofer.

Vi har en liste med flere, får vi en svær mons en gang, blir det Earthquake, Quake for short. 😛

Anonymkode: 68b6b...a42

• Liker 1
Skrevet

En katt som heter Findus 😸

Anonymkode: 56411...572

Skrevet

En katt som heter Lindemann. Oppkalt etter vokalisten i Rammstein. 

Anonymkode: 2f13c...b22

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jonas Kolstad og Kjetil Knutsen. To Main Coon, døpt av sønnen på 13🙈🥴 går under Jonas og Kjetil da. Alltid gøy å ringe veterinær og de spør "ehm....heter de Jonas Kolstad og Kjetil Knutsen, eller er dette eierne?" Neida, det er kattene...

Anonymkode: 47a9f...c91

Elsker sånne navn på dyr 😂🤣

En jeg kjenner hadde ei Gordon Setter tispe han kalte Kona. Han var 30+ og ungkar, så han skulle nå endelig få seg ei kone var spøken. Men han tenkte ikke på at alle ikke viste at Kona var en hund. Så da han startet i ny jobb, og snakke om at han måtte hjem til kona etter jobb, at kona ikke var noe glad i å være alene hjemme for lenge, at kona ikke likte å kjøre bil, og at kona ikke likte ditt og datt. Så var det en som til slutt sa: Denna kona de, hun er ikke mye selvstendig. Å hun virkelig litt krevende om man kan si sånt. 

De lo skikkelig, når han forklarte at kona var en hund. Så ja hun krevde sitt 😂🤣😂

Jeg har alltid hatt menneske navn på mine dyr. Så har Marco en hund nå, og har hatt Caroline (katt), Wilma, Elliot og Albert (kattunger for Dyrebeskyttelsen), Amanda (hund), Ida (hund), Kasper (katt), Theodor (hund), og Lasse (hund) 

Syns en Pinscher hann må ha noe som Birger eller Asbjørn 😅 Men det er nå meg da 😂🙈 

Anonymkode: 06d9b...7f6

• Liker 1
Skrevet

Hund - Gulla, oppkalt etter hun i Harry Potter 😅🪄

Anonymkode: 4d902...6b1

Gjest Linny111
Skrevet

Hunden heter Saga, slangen heter Leah og én av edderkoppene heter Binnie fordi hun ble funnet i en søppelkasse (wheelie bin). 

Skrevet

En balineser (katt) han heter Felix 💕

Skrevet

Sjokoladefarget hund - Anton (Berg)

Katt - Musa

Hønene: Dolly, Shania, Reeba, LeeAnn og Miranda 😆 Mannen digger country 

Anonymkode: f7164...b74

• Liker 1
Skrevet

Oligarkh aka Olly, en bichon frise

Skrevet

Jeg har en hund som heter Frøya💗

Anonymkode: 58896...6f3

Skrevet

Vi har en katt som heter Verona. Vi adopterte henne fra Dyrebeskyttelsen og hadde egentlig tenkt å skifte navn, men hun var så sykt redd og engstelig, så vi tenkte at det beste var å ikke forvirre henne noe mer. Så Verona it is.

Anonymkode: 9773a...78e

Skrevet

4 katter 😺 Aida, Figaro, Kompis og Panda. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...