BoleGuten Skrevet 26. august 2021 #1 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) No har eg nett teke dose 2 av pfizer. Eg har planar om å pumpe jern i dag. Vil det ha nokon uviljuge fylgjer? Endret 26. august 2021 av BoleGuten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snedig Skrevet 26. august 2021 #2 Del Skrevet 26. august 2021 Tja vet ikke om jeg hadde trent så veldig mye styrke på den armen du ble stukket. Den pleier jo å bli veldig øm og støl dagen etter vaksinen. Men det er nok ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Collan Skrevet 26. august 2021 #3 Del Skrevet 26. august 2021 Med mindre du får bivirkninger som feber og kjenner deg skikkelig uvel er det bare å trene i vei, men du bør ikke gå helt i kjelleren. Du skal jo ha overskudd i kroppen slik at immunforsvaret kan danne antistoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 26. august 2021 #4 Del Skrevet 26. august 2021 Hvis du er under 30 kan du ha en viss risiko for å få hjertebetennelse de første 3 ukene etter vaksinering, og har man det bør man ikke trene hardt. Hvis du vil redusere risikoen mest mulig bør du derfor vente 3 uker før du anstrenger deg veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 26. august 2021 #5 Del Skrevet 26. august 2021 Kjenner en som tok seg helt ut samme dag som vaksine, og hun gikk rett i kjelleren og ble sengeliggende etterpå. Jeg valgte å ta det med ro et par dager for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoleGuten Skrevet 26. august 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 26. august 2021 Eg tok ei sjanse. For no har eg vore på gymmen og trena rygg & skuldre. Det gjekk ypparleg, og eg er enn so lenge heilt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 26. august 2021 #7 Del Skrevet 26. august 2021 Sannsynligvis går det fint, men om du skulle være så uheldig å være i risikosonen for betennelse så kommer det ikke umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg