Gjest Alterego666 Skrevet 26. august 2021 #21 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi skal såklart snakke om det, og tydeliggjøre grensene. Bra!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #22 Skrevet 26. august 2021 Men TS, dette med at du frøs til og ikke bevegde deg, og gråt, var det årsak til at du ikke sa ordet, eller følte du du klarte å si det men ville ikke likevel fordi du ikke ville ødelegge stemningen? Synes flere her tar det for lite seriøst at du frøs til og gråt. Synes slike situasjoner er vanskelige... Og det får meg til å tenke på at BDSM er noe man bør være veldig forsiktig med å drive med for at det ikke skal oppleves som overgrep. For at du fryser til er ikke din feil. BDSM eller ikke, den aktive parten har et ansvar for å se hvordan partneren responderer. Anonymkode: a90a5...e52
Gjest Chroma Skrevet 26. august 2021 #23 Skrevet 26. august 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): Vel….. Jeg har ikke en mening om hvem som har begått et eventuelt overgrep mot hvem, men jeg har en mening om å snakke om betydningen og signifikansen av både grenser og safeword. Hele poenget med safeword er å bruke det i slike tilfeller.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #24 Skrevet 26. august 2021 TS, føler du bitterhet eller sinne ovenfor seksualpartneren din? Er det slik at du mener at han burde ha skjønt at det var vondt for deg? Hadde dere god aftercare etterpå med kos og samtale rundt seansen? Anonymkode: d4a57...84f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 26. august 2021 #25 Skrevet 26. august 2021 Chroma skrev (1 time siden): Hele poenget med safeword er å bruke det i slike tilfeller. Nettopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå