Gå til innhold

Enda mer koronavirus - STENG NORGE NED

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
sigrid106 skrev (På 26.8.2021 den 7.18):

Hvor naiv er går det ann å bli, og tro at en skal holde landet oppe for fullt, og si at vi er beskytta når viruset fortsetter å spre seg?

Det er bare naive og dumme idioter som tror på slikt mirakel…

Viruset sprer seg blandt både ungdom og folk som har vaksinert seg. Og att på til å så skal vi jammen vaksinere både en gang til dvs tredje gang.Noe vi skal fortsette med livet ut. 

Nå får vi slutte å være så fordømt blåøyd og heller bruke den sunne fornuft som vi skulle ha hatt…

STENG NORGE NED - så slipper vi mer av viruset.

Hvor lenge skal vi fortsette å stenge ned? 1 år? 5 år? 10 år? For viruset har kommet for å bli.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring.

Vintermorgen. mod

Skrevet

Pressekonferanse imorgen, hva tror dere de skal presentere? Blir vel ikke slutt på tiltak før i slutten av september. 

• Liker 1
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for latterligjgøring.

Vintermorgen, mod

Skrevet
Babushka skrev (14 timer siden):

Pressekonferanse imorgen, hva tror dere de skal presentere? Blir vel ikke slutt på tiltak før i slutten av september. 

Jeg tror de skal skryte litt og si minst like mye som hittil - slike 'halveis-uttalelser' som kan tolkes i alle retninger og som gjør folk like forvirra som før. Det det handler om er jo å få folk til stemmeurnene så det vil komme noen uttalelser som sikrer oppmøtet og at folk 'forhåpentligvis stemmer på Høyre'- uten at de sier det rett ut. 

Skrevet
Lawyam skrev (3 timer siden):

Jeg tror de skal skryte litt og si minst like mye som hittil - slike 'halveis-uttalelser' som kan tolkes i alle retninger og som gjør folk like forvirra som før. Det det handler om er jo å få folk til stemmeurnene så det vil komme noen uttalelser som sikrer oppmøtet og at folk 'forhåpentligvis stemmer på Høyre'- uten at de sier det rett ut. 

Det tror jeg også. Med mindre det kommer noe konkret i morgen, synes jeg det bare er latterlig å holde pressekonferanse i morgen. Både Sverige og Danmark har åpnet helt. Bare her i molboland vi skal tviholde på en krise som ikke er der lenger. 

Guldvog la inn aksjer for å beholde tiltak i går: tusenvis av barn kan trenge hjelpe fra spesialhelsetjenesten påsto han. Jeg skulle likt å se hvordan han har kommet frem til dette tallet...? På samme måte som Nakstad skulle ha 50 dobbel smitte og fullstendig krise til 17. Mai i år?

• Liker 5
Skrevet
LisbethBerg skrev (35 minutter siden):

Det tror jeg også. Med mindre det kommer noe konkret i morgen, synes jeg det bare er latterlig å holde pressekonferanse i morgen. Både Sverige og Danmark har åpnet helt. Bare her i molboland vi skal tviholde på en krise som ikke er der lenger. 

Guldvog la inn aksjer for å beholde tiltak i går: tusenvis av barn kan trenge hjelpe fra spesialhelsetjenesten påsto han. Jeg skulle likt å se hvordan han har kommet frem til dette tallet...? På samme måte som Nakstad skulle ha 50 dobbel smitte og fullstendig krise til 17. Mai i år?

De er vel ikke synske heller? Smitten har gått opp og er rekordhøy så slikt sett er det jo bra de følger med og foretar beregninger både for beste og verste scenarier til enhver tid. 

Skrevet (endret)

Mye fornuftig som blir sagt under dagens pressekonferanse! 

Spesielt om hvor mange barn som hvert år er innlagt med RS virus og influensa. Det har det vært lite snakk om tidligere.. 

Corona forsvinner ikke i år. Ikke neste år heller, osv osv. 

Nå er over 60 % fullvaksinerte. Mange uvaksinerte er barn. Og de skal jo ikke vaksineres. Hva mer kan vi gjøre? Hvor lenge skal vi ha tiltak? Alle med sunn fornuft forstår at det må ta en slutt nå. 

Nesten 100 % av de innlagte hadde blitt innlagt med andre mer "vanlige" virus også. 

Endret av Irja
  • Liker 7
Skrevet
Irja skrev (10 minutter siden):

Mye fornuftig som blir sagt under dagens pressekonferanse! 

Spesielt om hvor mange barn som hvert år er innlagt med RS virus og influensa. Det har det vært lite snakk om tidligere.. 

Corona forsvinner ikke i år. Ikke neste år heller, osv osv. 

Nå er over 60 % fullvaksinerte. Mange uvaksinerte er barn. Og de skal konille vaksineres. Hva mer. Kan vi gjøre? Hvor lenge skal vi ha tiltak? Alle med sunn fornuft forstår at det må ta en slutt nå. 

Nesten 100 % av de innlagte hadde blitt innlagt med andre mer "vanlige" virus også. 

Ja, og en som allerede ligger på sykehus og blir smitta med coronna i tillegg hvis smitten sprer seg? I tillegg til det å få koronna oppå en forkjølelse/influensa.

Sunn fornuft er å vente til 90% er vaksinerte og så følge med - lytte til fagfolk - ikke å bidra til økning i smitte og forverrelser av forkjølelse/influensa ved at noen avlyser pandemien.

Skrevet
Lawyam skrev (34 minutter siden):

Ja, og en som allerede ligger på sykehus og blir smitta med coronna i tillegg hvis smitten sprer seg? I tillegg til det å få koronna oppå en forkjølelse/influensa.

Sunn fornuft er å vente til 90% er vaksinerte og så følge med - lytte til fagfolk - ikke å bidra til økning i smitte og forverrelser av forkjølelse/influensa ved at noen avlyser pandemien.

Trenger ikke avlyse noe som helst. Kommer en lang vei med sunn fornuft. 

• Liker 2
Skrevet
Gjenferdet skrev (På 7.9.2021 den 0.01):

Hvor lenge skal vi fortsette å stenge ned? 1 år? 5 år? 10 år? For viruset har kommet for å bli.

Det blir kanskje ikke nødvendig å stenge helt ned, men tiltak. Ja

Skrevet
Irja skrev (På 8.9.2021 den 15.25):

Trenger ikke avlyse noe som helst. Kommer en lang vei med sunn fornuft. 

Det er jo god del som mangler fornuft da....

Skrevet (endret)
sigrid106 skrev (På 26.8.2021 den 7.18):

Hvor naiv er går det ann å bli, og tro at en skal holde landet oppe for fullt, og si at vi er beskytta når viruset fortsetter å spre seg?

Det er bare naive og dumme idioter som tror på slikt mirakel…

Viruset sprer seg blandt både ungdom og folk som har vaksinert seg. Og att på til å så skal vi jammen vaksinere både en gang til dvs tredje gang.Noe vi skal fortsette med livet ut. 

Nå får vi slutte å være så fordømt blåøyd og heller bruke den sunne fornuft som vi skulle ha hatt…

STENG NORGE NED - så slipper vi mer av viruset.

Kreft er farligere, vi stenger ikke ned av den grunn.  

(ja jeg vet at kreft ikke er smittsomt, men likevel masse tiltak som kunne vært gjort forebyggende...)

Endret av LeneXCII
  • Liker 3
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring. Lomvi, mod.

• Opprett ny...