Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2021 #1 Del Skrevet 26. august 2021 Ser en sak på nettnyhetene nå, ser igjennom (googler) bilder av denne personen det snakkes om og forstår det rett og slett ikke. Går det bare ut på å kle seg opp eller ut i diverse fargerike antrekk/rariteter/nesten ingen klær...og posere foran kamera, eller er det skuespill sammen med andre...eller hva? Noen har egne betalsider på nett og selger mere og mere innsyn til kjøtt for dem som vil betale. Er det hele bare en annen variant med salg av snusk på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 26. august 2021 #2 Del Skrevet 26. august 2021 Jeg trodde det var å se ut som en tegneserie eller fantasifigur mener jeg så ei på et program på tlc som var med i kirurgiske katastrofer hun gikk konstant med lilla farge på huden der den var synlig. Jeg fikk ikke inntrykk av at det var noe seksuelt men en måte å leve på. Like rart som jeg syns det er der folk kler seg ut som hester og løper rundt med vogn med kusk oppi. Vet ikke hva det kalles heller. Men har ikke googlet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min_hund_er_Grå Skrevet 26. august 2021 #3 Del Skrevet 26. august 2021 Cosplay i seg sjøl er at du kler deg ut som en karakter fra en film/spill/tegneserie. Dette prøver du å gjøre så virkelighetstro som mulig. Det er som et avansert maskeradeball. Litt "se på meg" opplegg. Grunnleggende så er det ikke noe seksuelt i dette utover den standard seksualiserte fremstillingen av kvinner i det materialet dem henter inspirasjon. Det seksuelle kommer av at det er alltid en mann et sted som skulle ønske han kunne se litt bak kostymen til favoritt karakteren sin. Jo mer populær karakter jo flere som har lyst til å se. Men dette er en side ting og ikke en del av det grunnleggende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 26. august 2021 Takk for svar begge to. Det er alltid bra å få info om ting man lurer på, uansett hva det dreier seg om. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå