AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Batteri kapasiteten min er på 79%, og apple anbefaler service i følge telefonen. Er dette er triks for å få folk til å kjøpe ny telefon, eller vil det være gunstig? Anonymkode: b4d0a...7cb
AnyonymBruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Hvis du er misfornøyd med levetiden på batteriet er det sikkert greit å bytte. Hvis du er fornøyd så driter du i hva telefonen sier 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 AnyonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du er misfornøyd med levetiden på batteriet er det sikkert greit å bytte. Hvis du er fornøyd så driter du i hva telefonen sier Jeg synes jo det er kjipt å lade den ofte, men ellers er den god som gull Anonymkode: b4d0a...7cb
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Min bærbare Mac har bedt meg bytte batteri i snart 3 år. Den går fortsatt som ei klokke selv om den er 7 år gammel. Mye av det samme gjelder nok mobilbatteriet også. Det er nok ingen hastverk. Anonymkode: ad67c...c1e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Nei, jeg hadde ikke byttet før det reelt var dårlig batteri. Ja, det er så absolutt et triks fra grådige Apple. Anonymkode: d37c0...963
Million Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 (endret) Hvis du er interessert i å selge den gamle telefonen din for en brukbar pris når du har kjøpt den nye, bør det ikke være altfor dårlig batterikapasitet igjen på den. Da trekker de interesserte seg. Da jeg kjøpte ny iphone i våres, var det første folk spurte om "hvor mange prosent er batterikapasiteten på?" Min var på 87% da jeg solgte den. Det ble godkjent, og den ble solgt for prisen jeg ønsket å få for den. Skal du derimot bare legge den gamle i en skuff når du får den nye, spiller det jo ingen rolle. Endret 30. august 2021 av Million
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå