Gå til innhold

Fineste gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninnen min har snart jubileum og jeg vil overraske henne med noe spesielt men jeg er ikke så kreativ. Hva er den fineste gaven du har fått?

Anonymkode: 315d4...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er personlige ting :) ei venninne malte meg (lite bilde ca 10x10) i chibi-variant, en annen venninne har strikket sokker og brodert ting. 

Hvis ikke du er kreativ kan jeg også anbefale f.eks en god vin, morgenlevering ja, en god bok om du vet hva hun liker å lese, et års abo på disney + etc.

Anonymkode: f73d2...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Hjemmestrikkede ullsokker som går til knærne med mønster 😅 tenk all den tiden og tålmodigheten som gikk med i å lage de🤩 
 

Ellers er jeg ikke så glad i gaver, men kvalitetstid og opplevelser er fint❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min lagde et lite kolage (?) med et par bilder av oss, og en setning fra en sang som betyr mye for oss i en ramme. Dette lagde han ganske tidlig i forholdet, og etter en kaotisk tid og jeg begynte å gråte. Det var så lite, men betydde så mye.

Anonymkode: 172a2...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en bok med oppskrifter av ei venninne. Hun hadde malt litt i den, skrevet ned noen oppskrifter, pyntet den litt...

Anonymkode: 2665b...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konsertbilletter til et av favorittbandene mine, og jeg visste ikke engang at de skulle spille 🥰

Anonymkode: 4cbc0...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...