AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 For noen dager siden så stoppet jeg på en stor avkjørsel ved en vei. Jeg måtte kle meg om for jeg frøs. Jeg stod parkert slik at det ikke skulle være lett å se fra veien der bliene kjørte. Når jeg skfiter passer jeg alltid på å gjøre det når ikke biler passerer for å skape minst mulig oppmerksomhet. Joda, jeg skiftet fra skjørt til bukse. Det gikk greit, men da jeg skulle kle meg om til genser fikk jeg se at det var en jogger som måtte jogge selvsagt forbi. Så jeg da gjemte meg bak sjåførsetet for at jeg ikke skulle vise at jeg stod bare i bhen. Jeg har sota ruter bak så jeg trodde det skulle gå bra. Vedkommende som jogget måtte slevsagt snu seg for å se. Vedkommende nesten stoppet opp og var nesten på vei ut i grøfta pga at vedkommende var så nysjerrig. Og der stod jeg med uten genser gjemt bak sjåførsetet i bilen. Det gikk kort tid så begynte vedkommende å fortsette med å jogge og ble borte. Har ikke kvinnelig jogger sett kvinne med bh før? Skal det ikke mer til før folk blir så på tuppa? Har du oppelvd noe av det samme? Hva gjorde du? Dette var skikkelig ekkelt, jeg kvalm og uvel av opplevelsen. Anonymkode: 5a6b6...006
Fiora Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Vedkommende lurte sikkert bare på hva det var du holdt på med. Ville ikke hengt meg så voldsomt opp i at en annen kvinne så meg i bh'en 15
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Du skal ikke se bort i fra at kvinnen var en mann som har skiftet kjønn ? Anonymkode: a8768...e20
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Så skifte på den måten jo en merkelig ting å gjøre, så skjønner jo at personen ble litt overrasket å stusset litt. Anonymkode: 27c9e...7e1 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Wow, så ekkelt!!!!!!! Not Jeg hadde virkelig ikke brydd meg om en sånn liten dritting som det her. Du får etterlyse denne joggeren på FB da, og be henne se rett frem når hun jogger og slutte med "trakasseringen" sin Anonymkode: fbae7...a85 5
Cuntzilla Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 For en overreaksjon fra deg da. Hun noterte vel i sideblikket at det var noe utenom det vanlige som skjedde i den bilen, kanskje det var noen som kjempet litt i baksetet, kanskje en tyv, satt det et barn der eller en hund osv. Man stopper opp og stusser litt når noe utenom det vanlige skjer. Hadde det vært helt åpenbart at du bare satt og skiftet så hadde ikke en kvinnelig jogger stoppet opp og glodd. 10
lillevill Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Hun var sikkert bekymret for om det gikk bra med deg. 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #8 Skrevet 25. august 2021 Cuntzilla skrev (1 minutt siden): For en overreaksjon fra deg da. Hun noterte vel i sideblikket at det var noe utenom det vanlige som skjedde i den bilen, kanskje det var noen som kjempet litt i baksetet, kanskje en tyv, satt det et barn der eller en hund osv. Man stopper opp og stusser litt når noe utenom det vanlige skjer. Hadde det vært helt åpenbart at du bare satt og skiftet så hadde ikke en kvinnelig jogger stoppet opp og glodd. Enig. Til TS, tenk deg at den kvinnelige joggeren hadde skrevet et innlegg her inne, hvordan ville det sett ut? En mulighet kan være: Jeg var ute og jogget for noen dager siden, og da så jeg noe merkelig. En kvinne gjemte seg for andre i bilen sin. Jeg måtte stoppe opp litt for å se om hun gjemte seg for meg, for jeg skjønner ikke helt hvorfor, eller om det var noen andre som var ute etter henne. Det skjedde ingenting der og da, så jeg løp bare videre, men jeg har tenkt litt på denne hendelsen i ettertid, lurer svært på hva som skjedde, og om jeg skulle spurt henne om hun behøvde hjelp. Anonymkode: 3977f...006 13
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #9 Skrevet 25. august 2021 Tror jeg hadde stussa over om alt var bra med deg og om du evt hadde behov for hjelp... Det var nok det hun også gjorde.. Synes at du virker ut som om du har et hysterisk blide på kropp slik du styrte på for å skjule deg, om du da ikke har et skrekkeksempel av en kvinnekropp og forsøkte å skjerme omverdenen.. Anonymkode: 10a69...431 8
A-hunter Skrevet 25. august 2021 #10 Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette var skikkelig ekkelt, jeg kvalm og uvel av opplevelsen. Du er jo et ødelagt snøflak som kommer til å oppleve mange bratte bakker i fremtiden. Takk heller for at noen faktisk er litt oppmerksomme og kanskje i stand til å bry seg den dagen du står der i grøfta og trenger hjelp. 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #11 Skrevet 25. august 2021 Detvar vel mer det at du snek deg rundt og krøp enda mer sa mmen når noen kom som tiltrakk seg oppmerksomhet. Hadde du holdt deg bak bilen men skiftet som vanlig hadde nok ingen reagert. At noen ser deg i bh er ikke kri se, Anonymkode: 76d22...cc2 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #12 Skrevet 25. august 2021 28 minutter siden, A-hunter said: Du er jo et ødelagt snøflak som kommer til å oppleve mange bratte bakker i fremtiden. Takk heller for at noen faktisk er litt oppmerksomme og kanskje i stand til å bry seg den dagen du står der i grøfta og trenger hjelp. Ja om dette er det som skal til så må det jo bli et slitsomt liv: Mandag: 4 passasjerer så på meg da jeg gikk på bussen i dag. Jeg ble kvalm og stresset. Måtte gå av med en gang. Tirsdag: Kassadamen nølte et millisekund før hun sa "ha en god dag". Mente hun det ikke? Vil hun meg vondt? Engstelig. Onsdag: En kollega skulle gi meg et ark men så ned da han ga det. Hater han meg? Gjør jeg så dårlig jobb? Jeg sluttet på flekken, slik kan jeg ikke ha det. osv... For all del, om du har en diagnose av noe slag så er jo hverdagen slik og da burde man få hjelp til å takle den. Om ikke er det bare å skjerpe seg. Dette er en ikke-sak. Anonymkode: f569b...b18 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #13 Skrevet 25. august 2021 Jeg er enig med alle andre, og tenker kanskje at du er veldig sensitiv og usikker ovenfor egen kropp? Jeg er helt sikker på at hun stoppet opp og kikket for å se om du trengte hjelp. Det er ikke vanlig å se noen skifte langs veien, og hvis du prøvde å gjemme deg ville hun jo ikke ha forstått at du skiftet klær. Det kunne hende du hadde hatt en ulykke eller at du var syk osv. Jeg kan garantere at det ikke var creepy i den forstand at hun forsøkte å glane på halvnakne pupper for hennes egen underholdning. Anonymkode: 853aa...e70 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #14 Skrevet 25. august 2021 Jeg tror du tiltrekker deg mer oppmerksomhet ved å gjemme deg i bilen for å gjøre dette. Så lenge jeg har undertøy på tenker jeg at jeg ikke viser mer enn normale folk gjør på stranda, så jeg stiller meg bare bak bilen med ryggen til veien og skifter der. Går mye raskere, og ser mer tilforlatelig ut, aldri opplevd at noen stopper opp pga det. (Har vel strengt tatt gjort dette uten bh også, men man flasher bare pupp i ti sekunder, så det er helt uproblematisk det også.) Anonymkode: 5b871...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #15 Skrevet 25. august 2021 Om du er så redd for at noen skal se bh’en din, vil jeg sterkt anbefale at neste gang bare tar på deg ekstra jakke/genser utenpå hva enn du hadde på deg. Fryser en er det uansett dumt å kle av seg, og få kald luft på kroppen, før en trekker på seg varmere klær. Det blir du jo bare kaldere av. Anonymkode: 51623...45b 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #16 Skrevet 25. august 2021 Det er rart det finnes folk som forteller at det er ts som problemet, og ikke det andre. Verden er blitt slik skal vi hakke på en syndebukk så. SKAL ALLE GJØRE DET!!! Hva er det med folk som oppfører seg slik? Jeg lurer på om folk som er så fordømt ego og høye på det sier det samme om seg selv i samme setting… Det er ingen som vet om bakgrunnen til TS siden hun skriver det hun skriver… Anonymkode: 2cdfc...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå