AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Hei Fikk melding fra legen om at jeg har CIN3 og må koniseres Ble veldig redd. For et år siden hadde jeg CIN1 (påvist av biopsi) og for 6 mnd siden var celleprøven normal (tok ikke biopsi men bare celleprøve). Tok ny celleprøve nå nettopp som viste celleforandringer og i biopsien fant de CIN3 Er veldig redd at forrige prøve ikke stemte og at jeg har hatt CIN3 lenge og kanskje har kreft allerede men at man ikke kan se det på biopsien. Er sykt redd Noen som har noen erfaringen? Opplevd det samme ca? Er ikke redd koniseringen/inngrepet. Bare redd jeg har uhelbredelig kreft allerede. Anonymkode: 56bdd...88f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Slapp helt av, du har IKKE kreft, men celleforandringer ( som er helt normalt og som veldig mange har) og de koniserer da for å unngå at det en gang kan utvikle seg til kreft. Jeg er konisert ( gikk helt fint) og mange av mine venninner er det, noen 2 ganger. Anonymkode: 5e808...f13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå