Gå til innhold

Hvorfor skamfullt med kg

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette.

Det er så ekstremt mye hån, latterliggjøringer, ytterpunktmeninger, generaliseringer, stigmatiseringer, fordommer, indirekte hets og hets, hersketeknikker, ufinheter osv osv her inne som jeg ikke ønsker å assosiere meg med. På noen måter. 

Folk i gata vet i dag at KG er et rottereir. Og da ønsker jeg ikke å være åpen om mitt medlemskap til andre i fare for å bli latterliggjort og sett ned på. Det nytter ikke engang fortelle folk at du har en "stueren" profil. For "ingen" har det her inne, ifølge folkemunne.

Anonymkode: 5c432...baa

Jeg har faktisk aldri hørt noen snakke om kvinneguiden (verken negativt eller positivt) 🤔 Karaktertrekk med faste kvinneguiden lesere er kanskje at vi er nysgjerrige og også interessert i å hjelpe og dele synspunkt. Men helt klart mye dårlig stemning her også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også skammer meg. Dekker til mobilen litt om jeg er på bussen, men usikker på hvorfor 😅

Anonymkode: 5cc18...da6

🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha, jeg leser også alltid før jeg legger meg. Eller før jeg sovner da. Jeg får liksom litt perspektiv av å lese her også. Ser hvor mage problemer som finnes, liksom. 🙆‍♀️😜

Anonymkode: c93c9...6a5

Nettopp! 🙆🏼‍♀️😅

Skrevet

Fordi absolutt alle som skriver på KG er 100% idioter

Anonymkode: 8f6b1...104

Fordi du mener det? 

Anonymkode: ccba7...461

Gjest Majoritaa
Skrevet

Jeg er ny her!

Ikke skrem meg vekk da, virker som et spennende samfunn dette 🤪

Skrevet
Majoritaa skrev (4 minutter siden):

Jeg er ny her!

Bare bent (to uker), du får hets av dine meningsmotstandere. Ofte stygg hets også 😊

Anonymkode: a0162...3a3

Skrevet
Majoritaa skrev (9 minutter siden):

Jeg er ny her!

Haha, hold deg unna Korona tråden and you’re good to go! 🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi du mener det? 

Nei, det er ikke grunnen, er sikkert mange grunner til at alle som skriver her og spesielt alle som bruker sitatfunksjonen er idioter

En gang så jeg noen som brukte den flere ganger i samme tråd, makan til stupiditet

Anonymkode: 8f6b1...104

Skrevet

Fordi min omgangskrets vet at folka på Kvinneguiden er en gjeng med kjerringer som bruker tiden sin på å sette seg inn i hver minste detalj av utvalgte kjendisers liv, og hakker og latterliggjør ALT disse kjendisene sier og gjør. Og det er jo sant 😆

(Jeg holder meg unna de trådene, da.) 

Anonymkode: 10493...ec8

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om jeg synes det er skamfullt, det er ikke noe jeg snakker om til noen i hverdagen utenom kanskje litt med de som er tettest på. Deler heller ikke så mye med alle hvilke aviser eller nettsider jeg leser fast. Det var annetledes før når alle var på de samne få nettstedene. Alle leser liksom så mye i dag, scroller og scroller, men vi snakker mindre om alle nettstedene vi besøker gjør vi ikke? Snakker vel mest om hypen, unge som gamle? Jeg tenker at Kg er som Reddit og Quora kanskje? O

Jeg skulle kanskje ønske at det kunne komme til live en oppdatert versjon av dette forumet da, hvor navn, utseende og profil passet mer til alle. Også skulle jeg ønske at underforumene/kategoriene hadde hver sin farge. Hadde føltes mer som "rom". Litt overtenking der etter å ha sett at det ikke har vært særlige endringer her på utseende (på forsiden, det har vel skjedd endel bak) siden 2010! 

Skrevet

Kg har dårlig rykte der ute om at det er her de uføre slår ihjel dagene. Eller de som ikke har noe liv. Det er så mye hat og dritt mot influensere, det er så man nesten blir redd. Det et også mye hat om temaene dreier seg om innvandring, klima og korona. Folk er aggressive mot meningsmotstandere og det er trist å se. Flok er slemme desverre.

Anonymkode: a0162...3a3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...