AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #21 Skrevet 25. august 2021 Har deltatt der noen ganger, og der er det mye rullering av damene,ja. Vi er mange som er trofaste snille ektemenn hele resten av året,dette er årets høydepunkt for en del. Anonymkode: 14479...f9f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #22 Skrevet 26. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg jobber i næringen og skulle gjerne møtt opp på messen. Utroskapryktet har gått meg hus forbi, er mer bekymret for covid-smitte. Anonymkode: 4c599...8c1 Hvorfor møtte du ikke? Anonymkode: c8d5e...8ba
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #23 Skrevet 26. august 2021 Jeg jobber i næringen og har vært på Aqua Nor mange ganger i forbindelse med jobben. Men i år utgår på grunn av risikoen for å bli smittet med covid. Kan meddele at det er lite horerier. Heller klein mingling, tørrprat og smisking. En typisk dag på akva nor messen: titte litt rundt på messeområdet, snakke med folk, arrangere møter for å lande eventuelle avtaler, ta en ettermiddagspils sammen med kolleger, spise middag sammen med en samarbeidspartner. Er på mange andre messer og havbrukskonferaser, har aldri sett noe som helst som kan minne om "horerier" eller utroskap. Anonymkode: 172f0...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #24 Skrevet 26. august 2021 Da jeg leste tittelen under emnet seksualitet, trodde jeg det dreide seg om squirting lns 😂 men fisk og seksualitet??? Anonymkode: d4f97...23e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #25 Skrevet 26. august 2021 Denne messen og alle andre messer arrangeres kun for at folk skal få ligge med hverandre. Ingen der bryr seg om sjø, havbruk eller noe. På avslutningskvelden er det en seanse der absolutt alle ligger med alle i en gedigen haug av nakne mennesker utover gulvet i hallen. Lyset er sånn passe dunkelt. Og ingen bryr seg om hvem eller hvordan de puler. Det er tross alt ett år til neste gang. Anonymkode: b6315...880
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #26 Skrevet 26. august 2021 Menter selvsagt Aqua nor. Beklager feilskriving. Har dysleksi.. Har vært på messen mange ganger, og flere av damene flørte vilt med mennene der osv Anonymkode: a565f...add
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå