Gå til innhold

Aqua nor messe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så mye utroskap på Aqua kor messen i Trondheim, som jeg hører? Knuller du gifte og opptatte menn du møter på byen i disse dager?

Anonymkode: a565f...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, denne bransjen sysselsetter jo de mest harry folka i Norge, så det er ikke overraskende:)

Anonymkode: 24ad0...ae2

• Liker 1
Skrevet

Hva er Aqua nor og Aqua kor?

Anonymkode: cc9f4...a29

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, denne bransjen sysselsetter jo de mest harry folka i Norge, så det er ikke overraskende:)

Hva mener du?

Anonymkode: c8d5e...8ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er jo en sjømat messe. Hvorfor skulle det være utroskap der?

Skrevet

Jeg trodde først at det var snakk om en parfyme da jeg leste trådtittelen 🙈

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sjømat øker sexlysten og alle har samme lukt på fingrene, det kan fungere som alibi. Jeg er igrunn ikke så overrasket, utroskap skjer jo ikke i hjemmet... det burde vært avslørt i døra på tur ut fra hjemmet... "Du kan stole 100% på meg kjære, glad i deg"

Skrevet

Aqua Hor... Kunne den messa hett.. 

Når de hotte fiskeoppdretterne samles i Trondheim kommer kåte damer i hundretusenvis for å prøve å få seg skikkelig mann.. 

Anonymkode: c0bc7...aa8

Skrevet

I den grad det er et utroskapsproblem på aqua nor, så er det ikke fisken som fører til horeri. Penger og holdninger gjør det. Det er mye penger i oppdrettsnæringen. 

Det er ikke en sjømatmesse, men en internasjonal messe for havbruksnæringen, som har vært arrangert i 40 år. 

Anonymkode: 8efb4...482

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fordi oppdrett og fiskeri er en gjeng harrytasser. Mange med lomma fulle av penger,  som de flasher ute på byen.  Det sagt, så er vel alle store messer og konferanser et godt marked for prostituerte, og andre som bare vil ha seg et nyp på hotellet. 

Anonymkode: 0048e...267

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kåte damer i hundretusenvis

Jeg tror jammen det må være milloner. 

Anonymkode: 0048e...267

Skrevet
Pal Fungi skrev (41 minutter siden):

Jeg trodde først at det var snakk om en parfyme da jeg leste trådtittelen 🙈

Jeg leste "aqua no more mess" i farta, å lurte på hvordan i all verden vann skulle bidra til mindre søl... :ler:

Anonymkode: da349...eb3

Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Sjømat øker sexlysten og alle har samme lukt på fingrene, det kan fungere som alibi. Jeg er igrunn ikke så overrasket, utroskap skjer jo ikke i hjemmet... det burde vært avslørt i døra på tur ut fra hjemmet... "Du kan stole 100% på meg kjære, glad i deg"

Alternativt: brått nyrike menn fra oppdrettsnæringa påtvunget dress og selvforskyldt promille og sterkt behov for å både spandere og få ut litt oppspart lengsel og energi fra personlig "oppdrettsanlegg" har en tendens til å tiltrekke seg korte skjørt og kokette blikk fra både øst Europa og mer nærliggende strøk innenfor landegrensene. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke verre enn med håndverkere som nettopp har fått lønn. For mye i lønn vil kanskje enkelte påstå. Dersom alle snekkere hadde fått utdelt lønna samtidig i en messehall, hadde det vært mye å tjene for kvinner som var til stede, dersom de var i den bransjen.

Anonymkode: 87071...f43

Skrevet
Gorgonzola skrev (44 minutter siden):

Alternativt: brått nyrike menn fra oppdrettsnæringa påtvunget dress og selvforskyldt promille og sterkt behov for å både spandere og få ut litt oppspart lengsel og energi fra personlig "oppdrettsanlegg" har en tendens til å tiltrekke seg korte skjørt og kokette blikk fra både øst Europa og mer nærliggende strøk innenfor landegrensene. 

Det stemmer på en prikk... jeg bor like ved havbruksnæringen mekka her i trøndelag, og har hørt mange episoder. Og noen kvinner tror jo at når de stryker en hannlaks kommer det penger ut, så det er for såvidt sant... det hvite som kommer ut er jo penger for oppdretteren, så ringvirkninger har det jo😂

Skrevet

Jeg jobber i næringen og skulle gjerne møtt opp på messen. Utroskapryktet har gått meg hus forbi, er mer bekymret for covid-smitte.

Anonymkode: 4c599...8c1

• Liker 1
Skrevet

Utroskap på alle slike store arrangement tror jeg…de fleste i oppdrettsnæringen tjener normalt med penger, ikke alle kan eie selskapet heller da🤪

Anonymkode: 2d8c8...89d

Skrevet

Nei. Det er bare masse A4 menn og kvinner som er der pga jobben. Mye klein mingling og tørrprat.

Det med oppdrettsmilliardærer og horer er dessverte bare en fantasi inspirert av EXIT.

Anonymkode: 177bc...df5

• Liker 3
Skrevet

Dette var jeg ikke klar over, er selv helt ny i bransjen.

Er blitt fortalt fra gammalt av så var det mer en cowboy bransjen, men som har skikket seg.

Kan tenke meg det er utroskap ja, men jeg har vært på slike messer før og vet hvordan å oppføre meg.

Det er mye penger i bransjen, men det kan fort snu. Jeg har tidligere jobbet innen olje og energi og var med på bølgen på oppturen og fikk sannelig smake på nedturen og 

Der det er folk så skjer det alltid mye. 

Anonymkode: 30c68...e9e

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Bare å stryke laksen, så kommer rognen rennende i strie strømmer.☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...