Christina Aguilera Skrevet 22. september 2021 #21 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) . Endret 9. oktober 2021 av Christina Aguilera 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 22. september 2021 #22 Del Skrevet 22. september 2021 En gjeng selvopptatte nek. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hverdagsfrue Skrevet 22. september 2021 #23 Del Skrevet 22. september 2021 Årets sesong oppsummert; 😴 Og Sophie Elise har absolutt ingen storyline. Null, nada, nix🤷🏻♀️ Tar opp tema som graviditet, forhold til faren etc for å krampaktig ha noe. Men det er jo bare selvsentrert svada. Og ingen hold i noen ting. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 27. september 2021 #24 Del Skrevet 27. september 2021 Hmm, SE og Kasper virker jo ha det så bra helt inntil hun dro på Farmen, nå er jeg mer spent på hva som har skjedd inne på gården 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 28. september 2021 #25 Del Skrevet 28. september 2021 Veldig spesielt å se gårsdagens episode når Sophie Elise og Kasper tar farvel før hun skal på Farmen. Forholdet virka jo veldig sterkt og fullt av masse følelser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 28. september 2021 #26 Del Skrevet 28. september 2021 Loke37 skrev (16 timer siden): Hmm, SE og Kasper virker jo ha det så bra helt inntil hun dro på Farmen, nå er jeg mer spent på hva som har skjedd inne på gården 😂 cookies skrev (1 time siden): Veldig spesielt å se gårsdagens episode når Sophie Elise og Kasper tar farvel før hun skal på Farmen. Forholdet virka jo veldig sterkt og fullt av masse følelser. La merke til det samme. Kasper virker jo også veldig snill, så hvis SE er grunnen til bruddet, så har hun virkelig tråkket i salaten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hverdagsfrue Skrevet 28. september 2021 #27 Del Skrevet 28. september 2021 Bare jeg som synes SE virket småirritert og muggen på Kasper hele sist episode? Og Kasper som prøvde glatte over hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. september 2021 #28 Del Skrevet 28. september 2021 Loke37 skrev (21 timer siden): Hmm, SE og Kasper virker jo ha det så bra helt inntil hun dro på Farmen, nå er jeg mer spent på hva som har skjedd inne på gården 😂 Slutt å spekuler uten bevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 28. september 2021 #29 Del Skrevet 28. september 2021 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Slutt å spekuler uten bevis Spekuler ? Vennligst utdyp, jeg skriver jeg er spent. Hva skal jeg bevise ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 28. september 2021 #30 Del Skrevet 28. september 2021 Tenk å drite seg så jævelig ut at du mister en fyr som Kasper. Jeg tror han har veldig god mulighet til å finne seg en ny dame. Hvis han vil. Get.in.line.ladies! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 29. september 2021 #31 Del Skrevet 29. september 2021 Syns hun virker nedlatende mot Kasper ofte jeg Da tror ikke hun elsket han siden hun var sånn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. oktober 2021 #32 Del Skrevet 10. oktober 2021 lokmeister2016 skrev (På 29.9.2021 den 9.20): Syns hun virker nedlatende mot Kasper ofte jeg Da tror ikke hun elsket han siden hun var sånn Han var en solid støtte for henne men det virket ofte ensidig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå