Gå til innhold

Bloggerne 2021


Greno

Anbefalte innlegg

Fant ikke den gamle tråden, så her er en ny en for denne sesongen.

Endret av Greno
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marai skrev (5 minutter siden):

Hva synes dere om bloggere? Hvem er deres favoritt?

Hittil fryktelig kjedelig og det som kunne vært interessant er jo mildt sagt staget.

Ingen favoritt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt nysgjerrig på Joner, Eveline og Emma. Resten er Zzzz…

Hittil syns jeg det har vært for mye av Iselin og SE. Førstnevnte er too much for meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 25.8.2021 den 2.02):

Jeg var litt nysgjerrig på Joner, Eveline og Emma. Resten er Zzzz…

Hittil syns jeg det har vært for mye av Iselin og SE. Førstnevnte er too much for meg.

Joner har jo hittil ikke gjort noe annet å si at hun IKKE er en basic bitch ca 29472 ganger per episode og vist klær. Og dett er dett.

Hun og Emma er vel de jeg forventet minst av så ikke overrasket 😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (22 minutter siden):

Joner har jo hittil ikke gjort noe annet å si at hun IKKE er en basic bitch ca 29472 ganger per episode og vist klær. Og dett er dett.

Hun og Emma er vel de jeg forventet minst av så ikke overrasket 😂

Jeg følger ikke noen av de på sosiale medier, så jeg kjenner ikke til dem utenom det lille jeg leser i avisene. Derfor var jeg også nysgjerrig på de to. Bor ikke langt unna Joner, så litt ekstra nysgjerrig på henne pga det😅

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Jeg følger ikke noen av de på sosiale medier, så jeg kjenner ikke til dem utenom det lille jeg leser i avisene. Derfor var jeg også nysgjerrig på de to. Bor ikke langt unna Joner, så litt ekstra nysgjerrig på henne pga det😅

 

 

Følger ingen av de på SoMe (eller de andre,for den saks skyld),men de er generelt veldig intetsigende og kjedelige mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fam Nyhus blir for mye for meg, slitsomme og skrålete. Må skru ned lyden når det handler om dem 🤯🙉

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper liksom ikke helt hvordan foreldre kan oppføre seg så narsissistisk ? Gå rundt og filme seg selv hele dagen? Det er vel dessverre mer og mer utbredt i dagens samfunn, men jeg gremmes enda når de kaller det for jobb 🙈

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (På 3.9.2021 den 16.27):

Evelina spoler jeg over. Veldig kjedelig å se på henne. Ble flau da hun sang i bilen 🙈😅

Hun heter Eveline, men ja, hun har et veldig kjedelig liv sammenlignet med andre influensere. Hun gjør seg heller ikke godt på TV.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 26.8.2021 den 12.50):

Joner har jo hittil ikke gjort noe annet å si at hun IKKE er en basic bitch ca 29472 ganger per episode og vist klær. Og dett er dett.

Hun og Emma er vel de jeg forventet minst av så ikke overrasket 😂

Emma mener at influencere ikke skal reise til Dubai, og mener at de heller kan reise til Maldivene😂 Lærer de ingenting på skolen lenger?  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke fan av den typen influensere som deltar i Bloggerne, men det er litt guilty pleasure for meg å se slike serier. Har bl.a også sett en del på Kardashians. For å oppsummere mitt inntrykk av de forskjellige deltakerne:

•Sophie Elise: Syns hun gir akkurat samme inntrykk som jeg hadde fra før; altså ikke noe godt inntrykk. Dobbeltmoralsk med dyrevelferd og miljø, veldig selvopptatt, ordlegger seg som en tenåring i samtaler med venner osv. Fikk et veldig godt inntrykk av Karine, da. Så naturlig søt/pen og så tålmodig og forståelsesfull!

•Emma: Hun er helt ok, selv om hun fremstår ganske ung og umoden, men hun er også ganske kjedelig. Det mest interessante syns jeg faktisk er å se venninnene hennes som også er født i feil kropp. Venninnene fremstår som sterke og flotte personer.

•Eveline: Litt kleint når hun synger og blir veldig gira, men ellers syns jeg hun er jordnær og fin. En person jeg faktisk tror jeg kunne kommet overens med i virkeligheten. Hun har et overraskende lite glamorøst liv, ser det ut som da. Kan jo selvsagt være pga corona. 

•Monica/Chris: Hadde aldri sett noe til disse før, selv om jeg har sett at de har egen tråd her inne. Jeg skjønner ikke hva de er kjent for. De har i hvert fall et ekstremt lite interessant liv. De gjør jo helt vanlige ting. Syns også både Sandra Lyng og Sara Emilie, som har dukket opp som Monicas venninner, kom dårlig ut av programmet. De fremstår ganske teite der begge to. Ellers syns jeg Monica har en passiv-aggressiv undertone hele tiden og eksponeringen av barna er helt klart ikke bra.

•Iselin: Hun blir litt mye "klitoris"😅 Syns allikevel hun virker veldig hyggelig og gøyal utenom all den krampaktige sex-praten. Syns også hun har et litt mer interessant liv enn mange av de andre, med tanke på de oppdragene hun får.

•Alexandra: Visste godt hvem hun var fra før, men har egentlig aldri fått noe inntrykk av hvordan hun er som person, for jeg har stort sett sett henne i forbindelse med en opptreden eller bare lest om henne. Jeg trodde hun var en mer moden og kul kvinne. Ble overrasket over hvor barnslig hun er og over hvor lite interessant liv hun også har. I den ene episoden ryddet hun ut klær av klesskapet sitt, og ellers har hun gjort ting som hvem som helst kunne gjort, som å feire bursdag, skaffe seg en ny hund og ha baby shower for den nye hunden. Det sistnevnte er jo noget spesielt, men allikevel noe hvem som helst har anledning til å gjøre. Syns forøvrig også den rosa kåpen hun går mye med, som ser ut som en morgenkåpe, er grusom. Syns ikke klesstilen hennes er spennende, men barnslig og harry.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella3 skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke fan av den typen influensere som deltar i Bloggerne, men det er litt guilty pleasure for meg å se slike serier. Har bl.a også sett en del på Kardashians. For å oppsummere mitt inntrykk av de forskjellige deltakerne:

•Sophie Elise: Syns hun gir akkurat samme inntrykk som jeg hadde fra før; altså ikke noe godt inntrykk. Dobbeltmoralsk med dyrevelferd og miljø, veldig selvopptatt, ordlegger seg som en tenåring i samtaler med venner osv. Fikk et veldig godt inntrykk av Karine, da. Så naturlig søt/pen og så tålmodig og forståelsesfull!

•Emma: Hun er helt ok, selv om hun fremstår ganske ung og umoden, men hun er også ganske kjedelig. Det mest interessante syns jeg faktisk er å se venninnene hennes som også er født i feil kropp. Venninnene fremstår som sterke og flotte personer.

•Eveline: Litt kleint når hun synger og blir veldig gira, men ellers syns jeg hun er jordnær og fin. En person jeg faktisk tror jeg kunne kommet overens med i virkeligheten. Hun har et overraskende lite glamorøst liv, ser det ut som da. Kan jo selvsagt være pga corona. 

•Monica/Chris: Hadde aldri sett noe til disse før, selv om jeg har sett at de har egen tråd her inne. Jeg skjønner ikke hva de er kjent for. De har i hvert fall et ekstremt lite interessant liv. De gjør jo helt vanlige ting. Syns også både Sandra Lyng og Sara Emilie, som har dukket opp som Monicas venninner, kom dårlig ut av programmet. De fremstår ganske teite der begge to. Ellers syns jeg Monica har en passiv-aggressiv undertone hele tiden og eksponeringen av barna er helt klart ikke bra.

•Iselin: Hun blir litt mye "klitoris"😅 Syns allikevel hun virker veldig hyggelig og gøyal utenom all den krampaktige sex-praten. Syns også hun har et litt mer interessant liv enn mange av de andre, med tanke på de oppdragene hun får.

•Alexandra: Visste godt hvem hun var fra før, men har egentlig aldri fått noe inntrykk av hvordan hun er som person, for jeg har stort sett sett henne i forbindelse med en opptreden eller bare lest om henne. Jeg trodde hun var en mer moden og kul kvinne. Ble overrasket over hvor barnslig hun er og over hvor lite interessant liv hun også har. I den ene episoden ryddet hun ut klær av klesskapet sitt, og ellers har hun gjort ting som hvem som helst kunne gjort, som å feire bursdag, skaffe seg en ny hund og ha baby shower for den nye hunden. Det sistnevnte er jo noget spesielt, men allikevel noe hvem som helst har anledning til å gjøre. Syns forøvrig også den rosa kåpen hun går mye med, som ser ut som en morgenkåpe, er grusom. Syns ikke klesstilen hennes er spennende, men barnslig og harry.

👏 Som jeg skulle skrevet det selv.
 

For øvrig ikke så fan av begrepet guilty pleasure, vil jo stå inne for hva jeg ser på, men Bloggerne er hemmelig guilty pleasure 😛

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella3 skrev (7 timer siden):

Jeg er ikke fan av den typen influensere som deltar i Bloggerne, men det er litt guilty pleasure for meg å se slike serier. Har bl.a også sett en del på Kardashians. For å oppsummere mitt inntrykk av de forskjellige deltakerne:

•Sophie Elise: Syns hun gir akkurat samme inntrykk som jeg hadde fra før; altså ikke noe godt inntrykk. Dobbeltmoralsk med dyrevelferd og miljø, veldig selvopptatt, ordlegger seg som en tenåring i samtaler med venner osv. Fikk et veldig godt inntrykk av Karine, da. Så naturlig søt/pen og så tålmodig og forståelsesfull!

•Emma: Hun er helt ok, selv om hun fremstår ganske ung og umoden, men hun er også ganske kjedelig. Det mest interessante syns jeg faktisk er å se venninnene hennes som også er født i feil kropp. Venninnene fremstår som sterke og flotte personer.

•Eveline: Litt kleint når hun synger og blir veldig gira, men ellers syns jeg hun er jordnær og fin. En person jeg faktisk tror jeg kunne kommet overens med i virkeligheten. Hun har et overraskende lite glamorøst liv, ser det ut som da. Kan jo selvsagt være pga corona. 

•Monica/Chris: Hadde aldri sett noe til disse før, selv om jeg har sett at de har egen tråd her inne. Jeg skjønner ikke hva de er kjent for. De har i hvert fall et ekstremt lite interessant liv. De gjør jo helt vanlige ting. Syns også både Sandra Lyng og Sara Emilie, som har dukket opp som Monicas venninner, kom dårlig ut av programmet. De fremstår ganske teite der begge to. Ellers syns jeg Monica har en passiv-aggressiv undertone hele tiden og eksponeringen av barna er helt klart ikke bra.

•Iselin: Hun blir litt mye "klitoris"😅 Syns allikevel hun virker veldig hyggelig og gøyal utenom all den krampaktige sex-praten. Syns også hun har et litt mer interessant liv enn mange av de andre, med tanke på de oppdragene hun får.

•Alexandra: Visste godt hvem hun var fra før, men har egentlig aldri fått noe inntrykk av hvordan hun er som person, for jeg har stort sett sett henne i forbindelse med en opptreden eller bare lest om henne. Jeg trodde hun var en mer moden og kul kvinne. Ble overrasket over hvor barnslig hun er og over hvor lite interessant liv hun også har. I den ene episoden ryddet hun ut klær av klesskapet sitt, og ellers har hun gjort ting som hvem som helst kunne gjort, som å feire bursdag, skaffe seg en ny hund og ha baby shower for den nye hunden. Det sistnevnte er jo noget spesielt, men allikevel noe hvem som helst har anledning til å gjøre. Syns forøvrig også den rosa kåpen hun går mye med, som ser ut som en morgenkåpe, er grusom. Syns ikke klesstilen hennes er spennende, men barnslig og harry.

Dette var en fantastisk oppsummering og godt skrevet👏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alexandra var sykt gørr. Hun burde droppet å delta på Bloggerne, for det ødela imaget hennes. 
 

Jeg trodde helt seriøst at hun var en fargerikt person. 
 

Iselin er for mye for meg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 13.9.2021 den 14.40):

Emma mener at influencere ikke skal reise til Dubai, og mener at de heller kan reise til Maldivene😂 Lærer de ingenting på skolen lenger?  

Det var vel mer med tanke på hun og venninnen som er transkjønnede, at de ikke kunne reise til Dubai. Da var bedre for de å reise til Maldivene. Mye mulig jeg misforstod....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (4 timer siden):

Det var vel mer med tanke på hun og venninnen som er transkjønnede, at de ikke kunne reise til Dubai. Da var bedre for de å reise til Maldivene. Mye mulig jeg misforstod....

Problemet er at å skifte kjønn (og egentlig alt av rettigheter LGBTQ+ burde ha) er ulovlig også i Maldivene og er derfor ikke noe bedre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 15.9.2021 den 14.40):

Alexandra var sykt gørr. Hun burde droppet å delta på Bloggerne, for det ødela imaget hennes. 
 

Jeg trodde helt seriøst at hun var en fargerikt person. 
 

Iselin er for mye for meg. 

Alexandra virker veldig barnslig og bortskjemt. Vet hun har vært sammen med en milliardær i mange år og at hun er i 30-årene. Livet hennes ville jeg aldri hatt, virker så utrolig kjedelig. Små ting blir store. Husker henne og Mona godt fra Dansefeber. 
Eveline er slitsom. Kjenner ikke til henne fra før. Monica er vakker og kjente ikke til henne før bloggerne. Fine barn men alt for mye visning av disse. SE er selvsentrert som alltid, ikke mye nytt der. Emma er ung og naiv men har en interessant historie. Synes det er litt fart i Iselin. Ser bloggerne med et kvart øye 😊

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...