Gå til innhold

Mus i bilen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pga korona reiste jeg til Mallorca i fjor og ble bare værende der. I helgen kom jeg tilbake. Bilen min stod i mellomtiden hos foreldrene mine på Gjøvik, bak en låve. Det var ikke så lurt. Musa har bygd rede i både setene, teppene, og i luftfilteret! Kan jeg melde slikt inn til forsikringen? Hvem fikser dette? Er en tidlig 2000-isj Corolla.

Anonymkode: cfc2b...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kasko på en gammel Corolla som står i opplag bak en låve??😂😂😂..ja er du så kort synes jeg du burde kontakte forsikringen asap...etter det burde du saksøke foreldrene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok ikke musereirene, de kan du rydde bort. Men mus er veldig glade i å gnage på det elektriske anlegget, det kan koste tid og penger å reparere. 

Fatter egentlig ikke hvorfor de er så glade i plast...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått start på den ennå, pappa trodde det var fordi luftfilteret var tett. Jobber herfra enn så lenge, men jeg kan gå over kablene jeg kan se i ettermiddag. Det er nok delkasko på bilen. Glemte å melde den av da jeg reiste, og trodde aldri jeg skulle være borte så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke fått start på den ennå, pappa trodde det var fordi luftfilteret var tett. Jobber herfra enn så lenge, men jeg kan gå over kablene jeg kan se i ettermiddag. Det er nok delkasko på bilen. Glemte å melde den av da jeg reiste, og trodde aldri jeg skulle være borte så lenge.

Unnskyld jeg var litt frekk til deg tidligere her🌹hvis det er bensiner finn ut om det gnister på pluggene når startmotor kjøres....hvis diesel...sjekk om den gløder og luft systemet hvis den fremdeles ikke starter...Og vask ned bilen skikkelig...musepest er farlig..sittedelen av baksetet må ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...