AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Noen som har operert nesen i utlandet og vil fortelle litt om hvor dere gjorde det og om dere ble fornøyd? Vil operere nesen min ettersom den er brekt to ganger og er helt skeiv, vil ikke ta bilder av meg selv eller bli tatt bilde av siden den er så stygg.. Anonymkode: de437...6b0
Banansnacks Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Uff😔 så utrolig trist at du ikke er fornøyd med deg selv❤ hvordan ble nesen din brekt? Om den ikke er kjempe skeiv, så syns jeg ikke du må noe som helst. Alle er unike på hver sin måte. Er du helt sikker på at neseoperasjon vil gjøre alt bra? Det er ikke alltid en neseoperasjon vil hjelpe. Bør I hvertfall ikke gjøre dette for og overbevise andre. Gjør det I såfall Fordi du selv ønsker det. Jeg hadde nok ikke gjort det medmindre nesa var kjempe skeiv, og at det gikk utover det fysiske (hadde bare gjort det om det var medisinsk grunn for det)
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Banansnacks skrev (4 minutter siden): Uff😔 så utrolig trist at du ikke er fornøyd med deg selv❤ hvordan ble nesen din brekt? Om den ikke er kjempe skeiv, så syns jeg ikke du må noe som helst. Alle er unike på hver sin måte. Er du helt sikker på at neseoperasjon vil gjøre alt bra? Det er ikke alltid en neseoperasjon vil hjelpe. Bør I hvertfall ikke gjøre dette for og overbevise andre. Gjør det I såfall Fordi du selv ønsker det. Jeg hadde nok ikke gjort det medmindre nesa var kjempe skeiv, og at det gikk utover det fysiske (hadde bare gjort det om det var medisinsk grunn for det) Første gangen datt jeg på vei ut av et badekar, andre gangen var på ski. Den er var i utgangspunktet veldig pen før hendelsene, og hadde aldri gjort noe med den om det ikke var nødvendig. Jeg prøver å unngå å se for lenge på folk fordi det føles som om folk stirrer på den, og unngå å bli sett på fra siden. Veldig kjipt å ha det slik, og veldig slitsomt 😞 Anonymkode: de437...6b0
Banansnacks Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Første gangen datt jeg på vei ut av et badekar, andre gangen var på ski. Den er var i utgangspunktet veldig pen før hendelsene, og hadde aldri gjort noe med den om det ikke var nødvendig. Jeg prøver å unngå å se for lenge på folk fordi det føles som om folk stirrer på den, og unngå å bli sett på fra siden. Veldig kjipt å ha det slik, og veldig slitsomt 😞 Anonymkode: de437...6b0 Uff så leit det høres IKKE greit ut. 🙁Klem til deg❤ jeg vet desverre ikke så mye om neseoperasjon, men ønsker likevel og si at jeg syns det er leit og høre og at det er trist at du føler at "alle" ser på deg paga nesen din. Jeg tror Heller det er "du" som føler det slik siden du er misfornøyd med nesen. Uansett om det er så "ille" som du beskriver det, så hadde jeg muligens tatt det opp med fastlegen det kan hende dette går under medisinsk behandling og at du kan få noe dekket uten at jeg skal være helt sikker. Du ønsker oprasjon paga at du har fått skeiv nese paga fysiske skader som fall.. og ikke Fordi du bare ønsker og ta plastisk kirurgi uten noen medisinsk grunn. Har hørt om en del som har tatt oprasjoner I utlandet og de har fått varige skader. Så det må du være forsiktig med. Ikke gå til den "billigste" løsningen. Det kan til slutt bli den dyreste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå