AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Del Skrevet 23. august 2021 Post en av dine tekster (ny eller gammel) fra KG og vi skal gjette din alder og kjønn😁😘 Jeg starter: Jeg vandret nedover Storgata på jakt etter en butikk som solgte oksefond, og kjøttet lå på benken hjeme og da jeg skulle krysse veien over til nærmeste dagligvarehandel kom jeg plutselig til å tenke på at strykehjernen kanskje sto med kontakkten i etter iherdige forsøk på å tine av en gammel fryseboks som var alt for full av snøaktig is og dette er ikke bra for matvarene i fryseren og mens jeg sto der midt i krysset ved storgaten stivnet jeg til i sjokk over at strykehjernen kanskje hadde startet en brann der hjemme og jeg bare sto og sto der på asfalten i krysset ved storgaten og kunne ikke gjøre noe for å komme meg av flekken alle sanser var koplet ut og i ettertid forstår jeg at det må ha vært et leven rundt meg at tutende biler men da jeg sto der bom fast ble jeg plutselig dyttet overende av en stor kvinne med gapende munn hva gaper hun etter husker jeg at jeg tenkte hva er vitsen med å stå slik å gape til meg først på kvelden når jeg lå i min lune seng for å sove gikk det opp for meg at hun ropte noe som jeg ikke kunne høre og at det var derfor hun gapte slik til meg vel vel hun reddet antagelig livet mitt ved å dytte meg ut fra gaten jeg gikk rett hjem til strykehjernen og fant det uten tilkoblet strøm heldiggvis og det var ikke begynt å brenne i min lune hule men JEG HADDE GLEMT Å KJØPE FOND OG NÅ VAR BUTIKKENE STENGT akk ja... https://forum.kvinneguiden.no/topic/1207370-vandringsmann/ Anonymkode: f70e3...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Del Skrevet 23. august 2021 Ps. Dere forfattere trenger selvsagt ikke å avsløre alder og kjønn. Men det kan være morsomt for oss som poster tekster å lese hva andre tror om vår alder og kjønn Ts Anonymkode: f70e3...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Del Skrevet 24. august 2021 Anonymkode: f70e3...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 Siden du bruker så mange smilefjes i innleggene dine så regner jeg med at du er kvinne. Alderen din er vanskeligere å gjette. Tråden du lenker til er 3 år gammel så du har minst vært på forumet i 3 år. Fleste på forumet er relativt unge så jeg tipper du er 30. Anonymkode: dae79...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #5 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 12.32): Anonymkode: f70e3...9c5 Det er vel ikke noe poeng i å gjette når du ikke svarer om man har gjettet riktig? Anonymkode: 5901e...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2021 #6 Del Skrevet 28. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke noe poeng i å gjette når du ikke svarer om man har gjettet riktig? Anonymkode: 5901e...0aa Jo, det er morsomt og interessant for forfatterene Kan dere poste innlegg som vi andre kan gjette på? Anonymkode: f70e3...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå