AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Har blitt skikkelig forkjølet og lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke være snørrete da jeg skal holde kurs (på zoom altså, ikke fysisk tilstede). Er så og si aldri forkjølet så lurer på om det er noe som faktisk funker? Kurset varer i 3 timer. Anonymkode: 390eb...d19
Apekatten Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Det er heldigvis noen dager igjen til torsdag. Jeg pleier å drikke grønn te med sitron, ingefær og honning. Verdt et forsøk.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Ta det mest mulig med ro før det. Er det veldig ille så kan du faktisk si at du er litt forkjølet og at du kanskje må skru av kamera og lyd bittelitt underveis (ha et speil ved pc-en i såfall, så ser du at du ikke har en buse hengende fra nesa). I det virkelige liv må man jo snyte seg i løpet av dagen. 😅 Anonymkode: 32b42...54a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 finnes nesespray for tett og rennende nese som kan være til hjelp. Anonymkode: 4dea0...a5c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Hold deg i ro og bruk stemmen minst mulig. Hvis du er redd for å være snufsete/tett er det etter min erfaring bare nesespray som hjelper. Ta det rett før du skal holde kurs Anonymkode: b0c2d...582
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå