AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Del Skrevet 23. august 2021 Er det noen som har funnet et overvåkningskamera for bil der man kan se når noen beveger seg utenfor bilen. Slik som det er i Teslaer? Man må kunne se hele bilen. Anonymkode: 9f697...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Del Skrevet 23. august 2021 Kjøp Tesla Anonymkode: d1390...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Del Skrevet 23. august 2021 Stort sett alle kvalitets dashkamera har en sensor funksjon som kan starte automatisk opptak ved bevegelser utenfor bilen, men det er lover og regler for hvor det er lov og hva som er lov til å gjøre med opptakene i etterkant. Anonymkode: 7fdbd...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 Kamera på husveggen? Er vel vanskelig å få et kamera som filmer utsiden av bilen i 360 om kamera må plasseres på innsiden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Del Skrevet 24. august 2021 Her er mange gode modeller listet opp på siden, og du kan eventuelt spørre etter konkrete tips: https://www.reddit.com/r/dashcam Anonymkode: 01018...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaacMcGrath Skrevet 3. oktober 2022 #6 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Jeg har et slikt 4G kamera og det er noe av det beste kjøpet jeg har fra i år faktisk. Den er da alltid koblet til internet gjennom et sim-kort da nettforbinelsen hjemme ikke alltid rekker og kommer med en app som gjør at jeg kan fjernstyre det fra hvor som helst rett fra mobilen min, til og med når jeg var på ferie i sommer! Passer veldig bra om du har et sted som trenger konstant overvåking uten masse rot og ledninger eller om nettet hjemme ikke alltid er til å stole på. Endret 9. oktober 2022 av IsaacMcGrath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. oktober 2022 #7 Del Skrevet 3. oktober 2022 22 minutter siden, IsaacMcGrath said: Hei! Kan du anbefale et kamera som tar 4k? Hvorfor skal du ha 4k? Det er ikke nødvendigvis slik at det blir bedre bildekvalitet av det, siden det er altfor mange pixler som skal fylles. For ikke å snakke om hvor mye lagringskapasitet du trenger... Kan være mer hensiktsmessig med vanlig HD og nattsyn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #8 Del Skrevet 3. oktober 2022 IsaacMcGrath skrev (4 timer siden): Hei! Kan du anbefale et kamera som tar 4k? AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 9.03): Her er mange gode modeller listet opp på siden, og du kan eventuelt spørre etter konkrete tips: https://www.reddit.com/r/dashcam Anonymkode: 01018...f0c Anonymkode: 01018...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Del Skrevet 4. oktober 2022 newman01 skrev (20 timer siden): Hvorfor skal du ha 4k? Det er ikke nødvendigvis slik at det blir bedre bildekvalitet av det, siden det er altfor mange pixler som skal fylles. For ikke å snakke om hvor mye lagringskapasitet du trenger... Kan være mer hensiktsmessig med vanlig HD og nattsyn Hva er dette for noe tullprat? Jeg har et vanlig dashcam som filmer i Full HD, og jeg har også et GoPro-kamera som jeg noen ganger bruker i bilen, som filmer i 4K. Filmkvaliteten på sistnevnte er ufattelig mye bedre. Anonymkode: dca99...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4. oktober 2022 #10 Del Skrevet 4. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er dette for noe tullprat? Jeg har et vanlig dashcam som filmer i Full HD, og jeg har også et GoPro-kamera som jeg noen ganger bruker i bilen, som filmer i 4K. Filmkvaliteten på sistnevnte er ufattelig mye bedre. Anonymkode: dca99...3b7 Og det har ikke nødvendigvis noe med antall pixler å gjøre, men optikk og bildebehandling. Samme gjelder på TV-fronten. Man finner skjermer med 1920x1080 HD-oppløsning som har myyyye bedre bildekvalitet enn en lavklasse 4K-skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 5. oktober 2022 #11 Del Skrevet 5. oktober 2022 Det fulgte med en Thinkware T700 med min bil, den er langt mer overvåkning enn den jeg hadde før. Jeg kan ha simkort i den for å komme i kontakt med bilen uansett hvor jeg måtte være. Det gir meg mulighet til å se øyeblikkelig om noen er borti bilen eller forsøker bryte seg inn. Kan også holde øye med hva som hender om jeg låner den bort. Aner ikke hva den koster i innkjøp, men jeg forventer at den er mer kostbar enn andre løsninger. Er også kablet til bilens strømkrets slik at den ikke behøver egne batterier eller ledning til strømuttak i konsoll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Del Skrevet 7. oktober 2022 On 10/4/2022 at 8:36 AM, newman01 said: Og det har ikke nødvendigvis noe med antall pixler å gjøre, men optikk og bildebehandling. Samme gjelder på TV-fronten. Man finner skjermer med 1920x1080 HD-oppløsning som har myyyye bedre bildekvalitet enn en lavklasse 4K-skjerm vær så snill, slutt å snakk. Du har ikke peiling på hva du snakker om... Anonymkode: a87df...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 7. oktober 2022 #13 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): vær så snill, slutt å snakk. Du har ikke peiling på hva du snakker om... Anonymkode: a87df...2e2 Argumenter > Personangrep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå