MewToo Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Jeg synes det er så hemmende å ha utflod hele tiden. Bruker truseinnlegg hver eneste dag. Hvis jeg ikke bruker det, så blir trusa raskt våt og jeg kjenner lukta gjennom buksa. Dette hemmer meg veldig mtp sex, for jeg kan f.eks aldri ha spontan sex pga lukten. Gynekolog sier at det er normalt, og har ingen sykdom der nede. Likevel syns jeg dette er veldig hemmende og sjenerende. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Noen tips mot å være normal? 🤷♀️ Anonymkode: a593f...003
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Du er nok kanskje litt overfokusert på det, muligens? Utflod skal det jo være. Hvordan driver du hygiene der nede? Mange kvinner vasker og skrubber - noe som er helt unødvendig. Styr unna såpe og diverse. Ville også unngått innlegg faktisk, det skaper et fuktig miljø. Du bør heller bruke bomullstruser. Som du vasker uten parfymert såpe. I det området kommer du lagt med au naturell! 😅 Anonymkode: 898c1...04a
MewToo Skrevet 23. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2021 Jeg vet at det er normalt, men føler at det normale er mye mindre mengder 🙈 Ei venninne av meg ble sjokkert da jeg sa at jeg bruker truseinnlegg hver dag, så ble så usikker på det hele.... Jeg dusjer hver dag og bruker såpe for underlivet. Jeg holder underlivet til enhver tid nybarbert og bruker stringtruser.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 1 minutt siden, MewToo said: Jeg vet at det er normalt, men føler at det normale er mye mindre mengder 🙈 Ei venninne av meg ble sjokkert da jeg sa at jeg bruker truseinnlegg hver dag, så ble så usikker på det hele.... Jeg dusjer hver dag og bruker såpe for underlivet. Jeg holder underlivet til enhver tid nybarbert og bruker stringtruser. Du kan prøve å slutte med det jeg har uthevet. Anonymkode: a593f...003
MewToo Skrevet 23. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du kan prøve å slutte med det jeg har uthevet. Anonymkode: a593f...003 Takk for råd 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå