Gå til innhold

Overnattingsbesøk i kollektiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri bodd i kollektiv før, så trenger litt råd angående det. Bor med en annen som er i et fast forhold, der de er konstant sammen. Hva er liksom innafor angående det med fast overnattingsbesøk?

Anonymkode: e6546...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne gått med på sånn én natt i uka. 

Anonymkode: 1165a...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke bråker eller gir deg problemer av noen art, så ville jeg ikke ha brydd meg. Du kan eventuelt nevne at det blir litt vel ofte, nesten som vedkommende har flyttet inn, om det blir slik i lang tid. Men plutselig er du i lignende situasjon selv, det er mange par som møter hverandre i studietiden... Det kan nok hende at de vil se seg om etter en leilighet sammen etter hvert.

Anonymkode: e47fd...adc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så lenge de ikke bråker eller gir deg problemer av noen art, så ville jeg ikke ha brydd meg. Du kan eventuelt nevne at det blir litt vel ofte, nesten som vedkommende har flyttet inn, om det blir slik i lang tid. Men plutselig er du i lignende situasjon selv, det er mange par som møter hverandre i studietiden... Det kan nok hende at de vil se seg om etter en leilighet sammen etter hvert.

Anonymkode: e47fd...adc

Bråker ikke mye, men benytter jo fellesområder, ser på TV sent på kvelden og kan potensielt ta av tid på badet. Som ofte har mye å si når man skal rekke forelesninger osv.

 

Greit å være raus med andre mtp på at man kan havne i lignende situasjon selv, men jeg synes også det er deilig å få litt fred. Ble ikke forespeilet at det var to andre da det ble inngått leieavtale

Anonymkode: e6546...8e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Bråker ikke mye, men benytter jo fellesområder, ser på TV sent på kvelden og kan potensielt ta av tid på badet. Som ofte har mye å si når man skal rekke forelesninger osv.

 

Greit å være raus med andre mtp på at man kan havne i lignende situasjon selv, men jeg synes også det er deilig å få litt fred. Ble ikke forespeilet at det var to andre da det ble inngått leieavtale

Anonymkode: e6546...8e1

Spør husverten hva han mener om saken? Mange husverter ønsker mer leie hvis det er flere enn avtalt som oppholder seg i leiligheten.

Hadde også spurt hun du deler leilighet med, dere må sette opp regler for kjærester og venner som er på overnatting.

Anonymkode: 05d39...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror aldri jeg har hørt om et par som ble hindret i å overnatte hos hverandre på grunn av romkamerater.

Slutt å vær smålig og heller prøv å ha et godt forhold til romkameraten. Hadde stilt seg litt anerledes om det var enn lang string av ONS, masse nye folk hele tiden osv, men om det bare er kjæresten bli venn med dem begge. Det er en bedre holdning til livet generelt, vil du være i fred, bo alene…

Anonymkode: 9f20b...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror aldri jeg har hørt om et par som ble hindret i å overnatte hos hverandre på grunn av romkamerater.

Slutt å vær smålig og heller prøv å ha et godt forhold til romkameraten. Hadde stilt seg litt anerledes om det var enn lang string av ONS, masse nye folk hele tiden osv, men om det bare er kjæresten bli venn med dem begge. Det er en bedre holdning til livet generelt, vil du være i fred, bo alene…

Anonymkode: 9f20b...310

Er jo ikke smålig å synes at det blir litt mye med gjentatte overnattingsbesøk. I hvert fall ikke når man da benytter seg av fellesområder osv. Har ikke råd til å bo alene, og valgte derfor å bo med én annen. Ikke fire andre for eksempel. Har ikke i mot det i ny og ne, men hver dag eller annenhver dag er litt for mye for min del

Anonymkode: e6546...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...