Gå til innhold

Tips om leppestift


lindus

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et godt tips på leppestift til den store dagen?Noen som var fornøyd med sine valg av leppestift? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lindus,

det var mye snakk om Lipfinity for en liten stund siden. Og den sitter som bare det!!

Jeg endte opp med en MAC som han som sminket meg anbefalte. Og jeg ble SKIKKELig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Clarins og Chanel sine leppestifter. De gir i tillegg litt fuktighet (særlig Clarins) og er ikke ekle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lipfinity har jeg, men syns at den sprekker etter hvert som man spiser og drikker, sitter kanskje for godt og blir ikke pen hvis du skal pynte på den.Men den som ble anbefalt:MAC, får man kjøpt den i alle parfymerier og hva ligger den på i pris?Tusen takk for anbefalingene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en leppestift fra Christian Dior, trengte ikke "fylle på" mer når vi skulle til fotografen engang. Tok bare på litt etter middagen. Synes den satt godt og ble veldig fornøyd. Har faktisk kjøpte fler CD leppestifter i forskjellige farger. Du burde prøve litt forskjellig og se hva som sitter best på deg.

Har lagt merke til at lipfinity "løser" seg opp når man drikker noe med alkohol.. :ler2:

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler Lipfinity på det sterkeste, og den virket absolutt ikke tørr på mine lepper. Tar man den på om morgenen sitter den hele dagen og blir den litt tørr er det bare å ha på litt lipgloss. Personlig tok jeg på meg leppestift kun om morgenen og hadde ikke engang behov for å bruke lipgloss jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte inn Christian Dior sin leppestift. Den holdt hele dagen samt at leppene føltes ikke tørre ut heller slik som mange leppestifter fører til enkelte ganger. Valgte å bruke litt extra på makeup :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Loreal's Invincible. Den brukte jeg. Sitter godt og er fin og kremaktig i konsistensen. Lipfinity har jeg ikke så god erfaring med. Synes den begynner å flasse av fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Helene Rubinstein når det gjelder make up, også leppestift. Til bryllupet kjøpte jeg nr. 93 Starlit, en burgunder/mørk rosa farge med litt skimmer. HR-leppestift sitter i det uendelige. Jeg trengte ikke fylle på før etter middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi anbefale Chirstian Dior på det varmeste, ikke bare holder den lenge, men den gjør også at leppene holder seg myke hele dagen.

Jeg var i et parfymeri og var så heldig at de var en makup artist der, fikk kjempe mange råd om farger og hva jeg burde velge. Anbefaler å gå til en "ekspert", ikke bare kjøp det du tror på H&M eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...