Gå til innhold

Spirenmin ❤️ April


Prøvermammaen

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer er i slutten av 20 årene. Tidligere har vi vært enige i at vi ikke ønsket oss barn, men heller masse dyr. Men så kjøpte vi oss hus i fjor, og med huset kom drømmen, vi snakket om det en god stund, men var enige i å vente litt til, se an litt. 
Fordi samboer går på cellegift pga en ikke dødelig sykdom  så er det noen få smutthull vi kan prøve i. 

men rett etter dette så fikk jeg en positiv test da vi var på ferie.tilfeldigvis når han hadde periode uten cellegift,  Det var ikke planlagt, men det var da vi skjønte at vi ønsket oss en liten bønne❤️ Mer enn noe annet i verden! 
vi drømte om gravidmagen, babytiden, de første stegene, første tannen og rollen som forelder. Vi så på hverandre med et nyforelsket blikk. 
Samme dagen, bare på kvelden begynte jeg å blø. 
det var ingen tvil, dette gikk ikke veien.
 

jeg var trist lenge, tok meg på magen og gråt. Aldri kjent på det å savne en man ikke har møtt før. 
 

dette var den andre SA jeg har opplevd, men med den første var jeg 3-4 uker, og det var ikke ønsket på tidspunktet. 
 

nå er det litt over en mnd siden jeg satt med tårer på do og blodet rant. 
 

men nå sitter jeg her igjen, med tårer av glede, i dag 13 DPO, fikk jeg positiv test igjen, den er ikke sterk,  men det er strek❤️ Nå skjønner jeg hvorfor jeg har vært så b i t c h de siste dagene, og hvorfor jeg ikke har følt at 9-10 timers søvn gjør meg uthvilt. 
 

jeg testet både 10 og 11 DPO, fikk blendahvite tester, jeg trodde ikke det var håp denne mnd, og hvertfall ikke rett etter det som skjedde med den forrige spiren. 
men på en annen side er jeg redd, kjempe redd for at det utenkelige skal skje igjen. Det er mange uker igjen før spiren er mer trygg. 
 

jeg håper,  men jeg tør ikke glede meg helt enda🥺 

på en annen side så har jeg en «synsk magefølelse» det er rart, men den stemmer alltid. Jeg følte jo at det ikke skulle ta lang tid før det ble min tur, men jeg klarer ikke kjenne på om det ender godt denne gangen, eller om flere ganger må til. 
 

Grugleder meg til å ta en digital test om 2 dager ❤️ 
 


 

 

BAAD3A38-5751-445A-BE4D-DB87CA1F825E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...