AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Finner ikke roen i det hele tatt. Må gjøre noe hele tiden for å unngå flashbacks, noe som er en dårlig kombinasjon når man har alvorlig depresjon.. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd å gå tur (for utmattende), tegne, male, se på film, høre på musikk, strikke, snakke med venner. Går i terapi en gang i uka. Ingenting hjelper på så jeg går egentlig bare i sirkler her hjemme og stirrer i veggen. Er det noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? Det har gått over før, men nå har det vært konstant i 3 uker Anonymkode: e78bd...93f
Fru2020 Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Jeg bruker medisiner, når alt annet ikke fungerer. Har du noen beroligende medisiner som du kan ta?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finner ikke roen i det hele tatt. Må gjøre noe hele tiden for å unngå flashbacks, noe som er en dårlig kombinasjon når man har alvorlig depresjon.. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd å gå tur (for utmattende), tegne, male, se på film, høre på musikk, strikke, snakke med venner. Går i terapi en gang i uka. Ingenting hjelper på så jeg går egentlig bare i sirkler her hjemme og stirrer i veggen. Er det noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? Det har gått over før, men nå har det vært konstant i 3 uker Anonymkode: e78bd...93f Jeg slet med samme. Fikk medisin. Det funket. Kom deg til legen! Anonymkode: f0140...287
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Tusen takk for svar dere ❤️ jeg har aldri fått noe for det, har slitt med det i 20 år og er 26, men aldri så ille som nå Tør ikke spørre vil ikke være til bry. Anonymkode: e78bd...93f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå