Gå til innhold

Jeg er så urolig, sliter med flashbacks..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finner ikke roen i det hele tatt. Må gjøre noe hele tiden for å unngå flashbacks, noe som er en dårlig kombinasjon når man har alvorlig depresjon.. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd å gå tur (for utmattende), tegne, male, se på film, høre på musikk, strikke, snakke med venner. Går i terapi en gang i uka. Ingenting hjelper på så jeg går egentlig bare i sirkler her hjemme og stirrer i veggen. Er det noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? Det har gått over før, men nå har det vært konstant i 3 uker :(

Anonymkode: e78bd...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker medisiner, når alt annet ikke fungerer. Har du noen beroligende medisiner som du kan ta?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finner ikke roen i det hele tatt. Må gjøre noe hele tiden for å unngå flashbacks, noe som er en dårlig kombinasjon når man har alvorlig depresjon.. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Har prøvd å gå tur (for utmattende), tegne, male, se på film, høre på musikk, strikke, snakke med venner. Går i terapi en gang i uka. Ingenting hjelper på så jeg går egentlig bare i sirkler her hjemme og stirrer i veggen. Er det noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? Det har gått over før, men nå har det vært konstant i 3 uker :(

Jeg slet med samme. Fikk medisin. Det funket. Kom deg til legen!

Anonymkode: f0140...287

Skrevet

Tusen takk for svar dere ❤️ jeg har aldri fått noe for det, har slitt med det i 20 år og er 26, men aldri så ille som nå :( Tør ikke spørre vil ikke være til bry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...