Gå til innhold

Farmor truer/trakkaserer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Farmor truer med bv da mor nekter å la ho være alene med ett barn.grunnlag er overdreven bruk av sovetabletter samt fare for utspørring av barnet om mor. Da farmor spør ut andre om mor og ber om skjermbilder etc.Sagt at far må være til stede da er det greit.far og mor svært gode venner og samarbeider om hver minste ting.skal man virkelig bli meldt til bv for at en mor vil at barnet skal skånes for slikt??hun er ikke nektet samvær av moren men sagt at far skal være til stede .denne farmoren til min venninnen min har aldri likt sin tidligere svigerdatter fordi hun lot seg ikke bli kontrollert av henne. Selv synes jeg det er latterlig dumt å true og nærmest trakassere denne moren.håper en bv ansatt kan svare om ho virkelig kan melde for slikt eller at ho kan slappe av.kan også nevne at denne farmoren går rundt og forteller røverhistorier for å knuse barnets mor.hun skjønner ikke at det er barnet hun skader mest oppi dette.

Anonymkode: 3ecfa...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du om farmor kan melde til barnevernet? Selvsagt kan farmor sende bekymringsmelding til barnevernet. Om barnevernet tar bekymringsmeldingen til undersøkelse, kommer helt an på innhold og troverdighet i meldingen.

Anonymkode: c6b70...ade

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har du opprettet to like tråder? 

Anonymkode: a7757...41b

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som farmora til sønnen min. Bare at hu får ikke se han pga hu var påvirket på et samvær med min sønn.. jeg vil da holde henne unna. barnets far har heller ingen kontakt med han, men han valgte det selv. Her har jeg sendt bilder og informasjon til de i 6år. Men siden hu oppfører seg så stygt som hu gjør mot meg har jeg gitt henne beskjed om at det ikke blir mer bilder og informasjon fra min side.   Da får heller faren sende henne bildene. 

Anonymkode: 32202...b42

Skrevet

Ville tatt kontakt med barnevernet selv og forklart situasjonen før farmor rakk å gjøre noe.

Anonymkode: 200d1...ac4

Gjest Fionamor
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville tatt kontakt med barnevernet selv og forklart situasjonen før farmor rakk å gjøre noe.

Anonymkode: 200d1...ac4

Da ber jeg henne gjøre det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...