AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #41 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Likte komboen jeg, men jeg skjønner jo at dette må jeg tenke mer på.🙇♀️ Det er liksom Demetrius og Damien som er de to navnene jeg har lagt litt elsk på. Anonymkode: d0ea5...c46 Om du hadde bodd i Italia ja, de har en helt annen aksent enn hva vi har og dermed høres de navnene faktisk pene ut når de sier dem. Sier vi Damien høres det jo ut som vi blander norsk og engelsk. Demetrius er bare veldig tungt å si.. Anonymkode: e53f2...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #42 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det likte jeg faktisk veldig godt🤭 nå kommer gjengen her til å få fnatt.😅 det passet utrolig godt sammen! Veldig stødig, men utrolig fint? Anonymkode: d0ea5...c46 Håper du tuller. Demetrius Maximillian høres ut som en ekstra tøysete figur i rollespillgreiene som nevøen min driver med. Ser for meg en superpompøs hærfører som tryner når han går av hesten fordi han er for opptatt av at hjelmen ikke skal ødelegge hårsveisen hans. Anonymkode: cae12...e2d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #43 Del Skrevet 23. august 2021 Nei, jeg syns ikke navnet er så ille. Minner litt om Martinius. Demetrius er uvant, og jeg har ikke hørt det før. Ser noen tror barnet blir mobbet grunnet navnet, men det tror ikke jeg. Barn hører så mange forskjellige navn uansett nå grunnet sosiale medier, og er mye mer åpen enn oss. Så lenge navn ikke rimer på noe seksuelt, bæsj eller tiss-lignende ord, er sjansen liten for å bli mobbet. Anonymkode: d2560...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #44 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg syns ikke navnet er så ille. Minner litt om Martinius. Anonymkode: d2560...575 Martinius er minst like ille. Anonymkode: cae12...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 23. august 2021 #45 Del Skrevet 23. august 2021 jukkapalme skrev (39 minutter siden): Hva med Demetrius Dimitri? Nyyyydelig, ikke sant? Med bindestrek! Helt i stil med en viss tidligere bloggerske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #46 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Martinius er minst like ille. Anonymkode: cae12...e2d Det er en smakssak. Selv syns jeg det navnet er kjempefint. Anonymkode: d2560...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #47 Del Skrevet 23. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er en smakssak. Selv syns jeg det navnet er kjempefint. Anonymkode: d2560...575 På en voksen mann?! 🤪 Anonymkode: ad792...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 23. august 2021 #48 Del Skrevet 23. august 2021 Om du blir gravid så håper jeg du får ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #49 Del Skrevet 23. august 2021 Lurer på om dere kanskje uttaler det litt feil?🤷♀️ Ikke si det sakte, men fort. Ikke deeemeeeetrius. Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #50 Del Skrevet 24. august 2021 Fint hvis man er en gresk konge... Anonymkode: 1e1ac...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå