AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Har falt helt for dette navnet, jeg og kjæresten prøver på bebis og jeg har forelsket meg helt i dette navnet og har veldig lyst å kalle gutten vår det om jeg er så heldig å bli gravid og det viser seg at det er en gutt i magen. Vi er etnisk norske begge to, norske ganske vanlige fornavn. Har det rabla helt for meg? Er det for spesielt? Takk for innspill.🙋♀️ Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 Ja Anonymkode: f5950...da9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Del Skrevet 22. august 2021 Tenk deg at du heter dette istedenfor dit veldig normale norske navn og går på barneskolen. Gleder du deg til friminuttene? Tipper svaret er nei. Anonymkode: 0739a...0b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Del Skrevet 22. august 2021 Bebis? La meg gjette... Du er ganske ung, heter Jeanette, Chantelle e.l? Du høres ut som ei som glatt kan kalle sønnen Demetrius. Anonymkode: a0be4...514 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk deg at du heter dette istedenfor dit veldig normale norske navn og går på barneskolen. Gleder du deg til friminuttene? Tipper svaret er nei. Anonymkode: 0739a...0b8 Jeg har forelsket meg helt i det, syns det er stødig og kult!💁♀️ Men tenkte å høre her før jeg lufter det for sambo. Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bebis? La meg gjette... Du er ganske ung, heter Jeanette, Chantelle e.l? Du høres ut som ei som glatt kan kalle sønnen Demetrius. Anonymkode: a0be4...514 Greit unnskyld, baby* Nei, navnet mitt er norskt og veldig vanlig. Jeg er over 20, men under 30. Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har forelsket meg helt i det, syns det er stødig og kult!💁♀️ Men tenkte å høre her før jeg lufter det for sambo. Anonymkode: d0ea5...c46 Ok, lurer bare på hva dere som velger sånne superkule navn tenker om barnet som faktisk heter det, om han/hun skal skrive dette på jobbsøknaden osv. Det er rett og slett slemt. Jeg er en av de barna selv. Kjedelig er faktisk ikke så dumt. Navnet er brutalt 😄 Jeg veit jeg er slem men det er sånn jeg ser det. Se det fra et barns sine øyne bittelitt. Anonymkode: 0739a...0b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 22. august 2021 #8 Del Skrevet 22. august 2021 Først tenkte jeg at det var da et merkelig navn, men så googla jeg litt, og synes litt bedre om det 😀 det står først om jentevarianten, og lenger nede om guttenavn. https://www.babyverden.no/navn/demi/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #9 Del Skrevet 22. august 2021 Kan sikkert passe hvis du har planer om at sønnen din skal bli romersk keiser eller lignende. Anonymkode: 4aaa4...c32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #10 Del Skrevet 22. august 2021 Hvemsomhelst skrev (1 minutt siden): Først tenkte jeg at det var da et merkelig navn, men så googla jeg litt, og synes litt bedre om det 😀 det står først om jentevarianten, og lenger nede om guttenavn. https://www.babyverden.no/navn/demi/ 😃 Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #11 Del Skrevet 22. august 2021 Får meg til å tenke på tre ting: noe dårlig, eller overflødig materiale (demerit, detritus) tannstein en gresk superskurk Anonymkode: cae12...e2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #12 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, lurer bare på hva dere som velger sånne superkule navn tenker om barnet som faktisk heter det, om han/hun skal skrive dette på jobbsøknaden osv. Det er rett og slett slemt. Jeg er en av de barna selv. Kjedelig er faktisk ikke så dumt. Navnet er brutalt 😄 Jeg veit jeg er slem men det er sånn jeg ser det. Se det fra et barns sine øyne bittelitt. Anonymkode: 0739a...0b8 Ja, men ingenting er bestemt, jeg bare lufter det her. Jeg vet at det er spesielt og sjeldent, men vi er jo i 2021? Er ikke vi litt åpne nå for å bevege oss bort fra navn som var populære på 70-80 tallet? Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #13 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får meg til å tenke på tre ting: noe dårlig, eller overflødig materiale (demerit, detritus) tannstein en gresk superskurk Anonymkode: cae12...e2d Uff☹️ Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Peralta Skrevet 22. august 2021 #14 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har falt helt for dette navnet, jeg og kjæresten prøver på bebis og jeg har forelsket meg helt i dette navnet og har veldig lyst å kalle gutten vår det om jeg er så heldig å bli gravid og det viser seg at det er en gutt i magen. Vi er etnisk norske begge to, norske ganske vanlige fornavn. Har det rabla helt for meg? Er det for spesielt? Takk for innspill.🙋♀️ Anonymkode: d0ea5...c46 Men i helvette. Nei, må ikke kalle han det. Ja, det rabla helt for deg. Sjekk navna til barna til Lykkenermange bloggen og ta inn inspo for hva man ikke skal kalle barna sine. Mine tips: Hvis du tenker feks "Har det rabla helt for meg, eller er egentlig Salmonella et litt gøy og anderledes navn?" Stay clear. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 22. august 2021 #15 Del Skrevet 22. august 2021 Nei, nei, nei. Bare NEI. For barnets skyld, la det være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #16 Del Skrevet 22. august 2021 Ella Peralta skrev (2 minutter siden): Men i helvette. Nei, må ikke kalle han det. Ja, det rabla helt for deg. Sjekk navna til barna til Lykkenermange bloggen og ta inn inspo for hva man ikke skal kalle barna sine. Mine tips: Hvis du tenker feks "Har det rabla helt for meg, eller er egentlig Salmonella et litt gøy og anderledes navn?" Stay clear. Greit, jeg tar det til meg. Men hun har jo dobbelt navn på alle sine, det blir jo ekstra tungvint i tillegg? Anonymkode: d0ea5...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #17 Del Skrevet 22. august 2021 Ok folkens, jeg ser jeg blir fullstendig nedstemt..😂☹️ Kanskje bare droppe å lufte det for sambo. Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #18 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok folkens, jeg ser jeg blir fullstendig nedstemt..😂☹️ Kanskje bare droppe å lufte det for sambo. Anonymkode: d0ea5...c46 Nei dere må jo diskutere det Det er jo selvfølgelig opp til dere. Anonymkode: 0739a...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #19 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei dere må jo diskutere det Det er jo selvfølgelig opp til dere. Anonymkode: 0739a...0b8 Jo jo, men jeg kan se at det er såpass spesielt og sjeldent at folk flest ikke helt klarer å like det. Jeg ser den, jeg. Har bare fått litt sansen for navn som ikke alle andre har, deriblant det.🤭 Anonymkode: d0ea5...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 22. august 2021 #20 Del Skrevet 22. august 2021 Det høres veldig pompøst ut. Ser for meg en fyr som ligner litt på han professoren i Harry Potter. Det blir ikke litt..voldsomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå