Gå til innhold

Langvarige bivirkninger av pfizer-vaksinen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opplevde å være fatigue i 3-4 uker etter vaksinen, var kjempe trøtt og sliten, men så ble jeg helt tilbake til normalen igjen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
stinemoen skrev (28 minutter siden):

Jeg krysser fingrene for det samme! Hvordan føler du deg? Er det noe bedring hos deg? 😊

Takk og fortsatt god bedring til deg også!

Nei, lite bedring. På onsdag er det fire uker siden vaksina. Kroppen liker best om jeg ligger på et stille rom. Jeg kan være litt oppe og leke rolig med barna, men blir fort kvalm og uvel. Skal til legen i dag for å sjekke CRP for sikkerhets skyld.

Takk !🙂

• Liker 2
Skrevet
Ocilie skrev (15 minutter siden):

Jeg opplevde å være fatigue i 3-4 uker etter vaksinen, var kjempe trøtt og sliten, men så ble jeg helt tilbake til normalen igjen.

Veldig godt å høre at du ble helt normal igjen, det gir håp ! 👍

Skrevet

Får du i deg alle vitaminer? Hvordan er kostholdet?

Jeg synes mediene bør skrive mer om vaksinebivirkninger fordi det er så mange som har fått bivirkninger ..

• Liker 7
Skrevet

Ryddet for antivaksineinnlegg. Lomvi, mod.

• Liker 2
Skrevet
omno_guest skrev (21 timer siden):

Får du i deg alle vitaminer? Hvordan er kostholdet?

Jeg synes mediene bør skrive mer om vaksinebivirkninger fordi det er så mange som har fått bivirkninger ..

Enig med deg i det. Det legges ut rapporter om statistikk på bivirkninger, men er ikke sikkert at det er en årsakssammenheng . Det står allikevel ikke hvilke bivirkninger folk melder inn og jeg skulle ønske media skrev mer slik at man visste hva man eventuelt risikerte.

• Liker 4
  • Opprett ny...