Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #21 Skrevet 24. september 2005 Har gjort det før, men ikke med han jeg er sammen med nå.. ← Er det fordi han ikke vil eller fordi du er mindre kåt på han?
Gjest Mito24 Skrevet 24. september 2005 #22 Skrevet 24. september 2005 Ikke om jeg fikk en milliard dollars.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #23 Skrevet 24. september 2005 Nei, vi har ikke det. Jeg føler meg ikke ren, og da føler jeg heller ikke for å slippe ham til der nede. Blør ikke så mye, egentlig, hadde nok ikke blitt så mye klin, men det er det der med å være ren og lukte godt og sånt. Mens er lite delikate greier.....
darklocke Skrevet 24. september 2005 #24 Skrevet 24. september 2005 Har du sex mens du har mens? Får vel kanskje starte innlegget mitt med å si at jeg er ny her på forumet, men der hvor det diskuteres sex kan jeg nok ikke holde meg unna... Uansett, jeg har forandret meg mye siden jeg ble seksuelt aktiv som 17-åring - og i mange år var det fullstendig utenkelig for meg å ha sex mens jeg hadde min månedlige. Ikke bare fordi jeg syntes det var ekkelt, men jeg gikk på p-pillen og fikk sinnssyke menssmerter gjerne en uke før, og under hele mensen.. I tillegg var jeg sammen med en som også fant det helt forkastelig, så det ble liksom med det. Tidligere iår var jeg sammen med en herlig gutt som opprinnelig var imot dette med å "kjøre brannbil", men ettersom jeg vet godt hvilke knapper jeg skal trykke på for å gjøre de jeg har vært sammen med 'ville av begjær' - så tok det ikke så lang tid før han begynte å hinte om at det var greit likevel. Jeg visste ikke helt om jeg ville prøve eller ikke, men ettersom jeg er av typen som prøver ting før jeg sier at jeg ikke liker det, så ble det til at vi hadde sex. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg overhodet ikke angrer, og at det ikke ble siste gangen. På forhånd tar man nødvendige sikkerhetsregler, og det skjer ingenting en dusj ikke kan 'reparere'..
Gjest Spacegirl Skrevet 25. september 2005 #25 Skrevet 25. september 2005 Har gjort det en gang, men kommer ikke til å gjenta det. Følte meg ukomfortabel og ikke særlig delikat ...
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #26 Skrevet 25. september 2005 Nei, det frister ikke i det hele tatt. Men så har jeg mensen bare 1-2 dager så det er da ikke noe problem egentlig.
Noorgie Skrevet 25. september 2005 #27 Skrevet 25. september 2005 Ja, det skjer innimellom. Er jo bare å vaske seg etterpå!!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #28 Skrevet 26. september 2005 Har helst ikke sex de to første dagene p.g.a smerter og sterke blødninger, men etter det har vi sex både titt og ofte. Vi er ganske virile begge to, og det finnes jo både tamponger, håndklær og dusjer i hjemmet vårt...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 26. september 2005 #29 Skrevet 26. september 2005 Er det fordi han ikke vil eller fordi du er mindre kåt på han? ← Er nok fordi han ikke vil.. Og jeg har ikke noe stort behov for å ha sex under mensen selv heller..
chirpy Skrevet 26. september 2005 #30 Skrevet 26. september 2005 Ja, og ofte er lysten høyere når jeg har perioden
Maja23 Skrevet 26. september 2005 #31 Skrevet 26. september 2005 Jeg kunne sikkert hatt sex når jeg har mensen,hadde det ikke vært for at jeg har noen enorme menssmerter....
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #32 Skrevet 29. september 2005 Nei, har ikke sex under mensen Det har skjedd en gang(da jeg var sikker på at den var ferdig, noe den ikke var) Æsj... penisen var jo helt sauset inn med blod Det var skikkelig turn off... gikk vel et par uker til vi hadde sex igjen da ja.. Kan ikke skjønne at dere orker å ha sex under mensen( for de som har det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå