Gå til innhold

Er helt knust, mistet førerkortet pga jeg kjørte med tilhenger uten sikkerhetsvaier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

You fucked up.. sånn er livet noen ganger. Løft hode og se fremover. Gjort er gjort. Vi har alle gjort dumme ting. Du vil ta god lærdom av dette her og verdsette førerkortet ditt dyrt og hellig den dagen du får det igjen. Nå må du tenkte praktisk hvordan løse de nye utfordringene du får i 4 mnd’er fremover. Detta går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Bente1234 said:

You fucked up.. sånn er livet noen ganger. Løft hode og se fremover. Gjort er gjort. Vi har alle gjort dumme ting. Du vil ta god lærdom av dette her og verdsette førerkortet ditt dyrt og hellig den dagen du får det igjen. Nå må du tenkte praktisk hvordan løse de nye utfordringene du får i 4 mnd’er fremover. Detta går bra.

les engang til. TS har kjørt tilhenger med bremser uten ekstra kjede. Hun kjørte tilhengeren tom og i 60-sone. Det er lov. Det ville ikke vært lov å kjøre denne tilhengeren, hvis det var fullastet og i 80-sone, men ingen av de kriteriene oppfylt. Så kvalifiserer ikke til inndragelse av førerkortet. TS må trekke samtykke til førerkortbeslag snarest, og vente på videre saksgjennomgang. 

og alle dere her i tråden, som ikke engang har nok tålmodighet til å sette dere inn i reglene og detaljene, ja, dere er sikkert bra sjåfører. 😈

Anonymkode: ea0b2...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

les engang til. TS har kjørt tilhenger med bremser uten ekstra kjede. Hun kjørte tilhengeren tom og i 60-sone. Det er lov. Det ville ikke vært lov å kjøre denne tilhengeren, hvis det var fullastet og i 80-sone, men ingen av de kriteriene oppfylt. Så kvalifiserer ikke til inndragelse av førerkortet. TS må trekke samtykke til førerkortbeslag snarest, og vente på videre saksgjennomgang. 

og alle dere her i tråden, som ikke engang har nok tålmodighet til å sette dere inn i reglene og detaljene, ja, dere er sikkert bra sjåfører. 😈

Står ingenting i Hi om at hun kjørte tom henger i 60 sone?? Jeg har ikke lest hele tråden jeg svarte på HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei det er ikke lov. Uten wire er ikke tilhengeren i forskriftsmessig stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TREKK SAMTYKKET MED EN GANG! OG DETTE SIER JEG AV ERFARING!

Politijurist må se på saken innen 3 uker, hvis ikke skal du umiddelbart få førerkortet tilbake. Det er STOR sannsynlighet for at juristen vil se på dette som en fillesak og ikke vil sende saken videre til tingretten. Det er mer alvorlige saker som prioriteres. 

TREKK samtykket NÅ. takk meg senere.

Anonymkode: 7376d...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nok bare enda en trolletråd der TS forsvinner og ikke bryr seg....

TS, har du kontaktet politiet og trukket samtykke i beslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...