AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #41 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja? Og politijuristen anmelder med én gang den får tilgang til SAKEN. Da går det fort. Og selvsagt tar det tid om man samtykker. Sier seg selv. Men da blir man ikke anmeldt og man får et forenklet forelegg. Anonymkode: 83501...a58 Anonymkode: 83501...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 22. august 2021 #42 Del Skrevet 22. august 2021 Idioti.. når du VET den ryker, så kjører du ikke med den vet du.. Og når du er så dum å kjører med den slik, så er det uansvarlig uansett hva du måtte mene. Da fortjener du både bot og å miste førerkort. Det la du pent opp til selv. Tilhengern kunne faktisk truffet biler om den ramlet av. Tenk litt lenger enn nesa neste gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #43 Del Skrevet 22. august 2021 Du må trekke samtykket ditt. Det kan du gjøre innen 14 dager. Anonymkode: a321d...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2021 #44 Del Skrevet 22. august 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Idioti.. når du VET den ryker, så kjører du ikke med den vet du.. Og når du er så dum å kjører med den slik, så er det uansvarlig uansett hva du måtte mene. Da fortjener du både bot og å miste førerkort. Det la du pent opp til selv. Tilhengern kunne faktisk truffet biler om den ramlet av. Tenk litt lenger enn nesa neste gang. Hvorfor mener du dette er verre enn å kjøre med en tilhenger som ikke er utstyrt med brems i utgangspunktet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 22. august 2021 #45 Del Skrevet 22. august 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Hvorfor mener du dette er verre enn å kjøre med en tilhenger som ikke er utstyrt med brems i utgangspunktet? Det har ikke jeg sagt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #46 Del Skrevet 22. august 2021 https://www.itromso.no/meninger/2019/09/18/Ikke-samtykk-til-politiets-førerkortbeslag-19966447.ece Anonymkode: 7b7fe...94b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2021 #47 Del Skrevet 22. august 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Det har ikke jeg sagt det er. Du har jo strengt tatt det, siden kun tilhengere med brems er utstyrt med sikkerhetswire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 22. august 2021 #48 Del Skrevet 22. august 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Du har jo strengt tatt det, siden kun tilhengere med brems er utstyrt med sikkerhetswire. Så les engang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #49 Del Skrevet 22. august 2021 https://advokatmatch.no/forerkortbeslag Trekk tilbake samtykket Anonymkode: 126b1...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2021 #50 Del Skrevet 22. august 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Så les engang til. Jeg leser det samme hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 22. august 2021 #51 Del Skrevet 22. august 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Jeg leser det samme hver gang. Så synd.. jeg sa min mening.. Man er uansvarlig om man gjør slike ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2021 #52 Del Skrevet 22. august 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Så synd.. jeg sa min mening.. Man er uansvarlig om man gjør slike ting. Er din mening at man er uansvarlig om man lovlig kjører med en tilhenger uten brems også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 22. august 2021 #53 Del Skrevet 22. august 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Er din mening at man er uansvarlig om man lovlig kjører med en tilhenger uten brems også da? Forskjell på brems og sikkerhetavaier. Er ikke noe jeg diskuterer med deg uansett. Det er ikke det jeg skrev det til men TS. Eller er du TS kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #54 Del Skrevet 22. august 2021 Nei, du er ikke helt knust. Du hadde vært helt knust hvis du hadde tatt livet av noen eller skadet noen alvorlig i trafikken, eller hvis du selv hadde blitt alvorlig skadet eller mistet noen pga andre som var uansvarlige i trafikken. Du har satt deg selv i en kjedelig situasjon hvis du er avhengig av førerkortet. Men knust er du ikke. Anonymkode: 8dd31...b07 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2021 #55 Del Skrevet 22. august 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Forskjell på brems og sikkerhetavaier. Er ikke noe jeg diskuterer med deg uansett. Det er ikke det jeg skrev det til men TS. Eller er du TS kanskje? Sikkerhetswire er koblet direkte til bremsene på tilhengeren. Så ja, det er forskjell på wire og brems, men uten brems er wiren ubrukelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 22. august 2021 #56 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg vil ikke si det er skikkelig uansvarlig, da hadde jeg ikke gjort det! Anonymkode: 9eb5f...a2a Ikke uansvarlig? Du tror ikke det kan gjøre skade å få en henger smelt inn i fronten på bilen? Tenk om det hadde vært en på moped bak deg når hengeren løsnet? Eller en syklist? Hvordan tror du det hadde gått? Ærlig talt, din uvitenhet om trafikksikkerhet er alene grunn nok til at du ikke burde ha førerkort. Skjerp deg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 22. august 2021 #57 Del Skrevet 22. august 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Sikkerhetswire er koblet direkte til bremsene på tilhengeren. Så ja, det er forskjell på wire og brems, men uten brems er wiren ubrukelig. Bør være brems uansett mener jeg. Han satt seg i den situasjonen og må da takle konsekvenser av det. Slik er livet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #58 Del Skrevet 22. august 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Den var rusten og røk når jeg skulle hekte den på Med andre ord har du i praksis kjørt med en henger som har manglet denne sikringen over tid. Enda mer grunn til å innse uforsvarligheten og bite i deg straffen du fikk. Det er bra politiet slår ned på farlige ting i trafikken. Anonymkode: adce2...0fc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2021 #59 Del Skrevet 22. august 2021 Miranda Bailey skrev (1 minutt siden): Ikke uansvarlig? Du tror ikke det kan gjøre skade å få en henger smelt inn i fronten på bilen? Tenk om det hadde vært en på moped bak deg når hengeren løsnet? Eller en syklist? Hvordan tror du det hadde gått? Ærlig talt, din uvitenhet om trafikksikkerhet er alene grunn nok til at du ikke burde ha førerkort. Skjerp deg! Hengeren kan man like gjerne få i fronten på bilen om den er tilkoblet med sikkerhetswire. De hopper gjerne jævlig høyt og gjerne sidelengs når parkeringsbremsen plutselig aktiveres i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 22. august 2021 #60 Del Skrevet 22. august 2021 Anonymous 91 skrev (2 minutter siden): Bør være brems uansett mener jeg. Han satt seg i den situasjonen og må da takle konsekvenser av det. Slik er livet Da er du i det minste konsekvent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå