Gjest Mysticgirl Skrevet 23. august 2021 #21 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvilken kvinne har vel ikke det i løpet av sitt liv? Saktedans med menn ender ofte opp med at mannen får ståpikk, og dette kan være en vilt fremmed fyr som bare ba deg opp til dans på nattklubben, bryllupet, festivalen etc. Hvor som helst, hvem som helst. Da er det creepy som regel å merke at han har fått en hard en, at han ikke engang tålte å danse før han tenker på sex. Typisk menn, spør du meg. Derfor jeg som regel takker nei til dans med menn på utesteder. Er ikke interessert i å få pikken deres trykket inn til hofta mi. Anonymkode: 7cd4f...52c Ereksjon kan komme av at du er borti han og trenger ikke å ha noe med sextanker å gjøre. Han er uansett uskyldig, da menn ikke kan styre ereksjonen sin. Blir jo noe annet om han bevisst trykker den inntil deg og jokker da 😅
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #22 Skrevet 23. august 2021 Jeg opplevde det en gang i et selskap. Jeg fikk først mistanke, men da jeg beveget meg tettere mot ham var det ikke lenger noen tvil. Han hadde rett og slett stå. Det var ganske ubehagelig å vite om. Anonymkode: f355e...e1d
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2021 #23 Skrevet 23. august 2021 Mysticgirl skrev (2 timer siden): Ereksjon kan komme av at du er borti han og trenger ikke å ha noe med sextanker å gjøre. Han er uansett uskyldig, da menn ikke kan styre ereksjonen sin. Blir jo noe annet om han bevisst trykker den inntil deg og jokker da 😅 Så bra at dette kom fra en forståelsesfull kvinne. Blir bare så flirfull av de som tror det motsatte, og at det kun gjelder menn... Det er klink umulig å for enhver kvinne og mann, å bestemme seg for å ikke bli kåt. Vi er styrt av følelser og berøring, og ikke av fornuft. Fornuften seirer hvis vi ikke kommer i kontakt, så hvis man ikke danser tett så går det som regel greit uten ereksjon... Så liker man ikke den reaksjonen må man heller sørge for å holde avstand... Og for de som liker det og er med på notene, så igjen... jo den siste dansen er avgjørende. Og det finnes heldigvis noen kvinner som tenker det samme, da er det jo virkelig artig å danse😅 Da kan man bruke slike dansetrinn senere
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #24 Skrevet 23. august 2021 Husker (eks-)kjæresten til en venninne som pleide å by opp venninner til pardans på fester og gjerne gned ereksjonen sin godt mot lår og hofter på dansepartneren. De fleste av oss danset bare med ham én gang, for å si det sånn. Det var skikkelig ekkelt! Anonymkode: bf565...aa2 1
PassionatePatti Skrevet 23. august 2021 #25 Skrevet 23. august 2021 Det har skjedd, og uansett hvem det er bryr jeg meg ikke om det, og later som ingenting, sånt skjer, så lenge han ikke begynner å presse den mot meg eller noe. 1
Gjest Acer Skrevet 23. august 2021 #26 Skrevet 23. august 2021 Slett ikkje uvanel å bli kåt, og få ståpikk under dans. Her kommer det mye an på dama ein danser med, og mange låser hoften i skrittet hos menn, og kan da ikkje unngå å merke av menn får ståkuk. Også kvinnene kan ein merke får noen reaksjoner, og trykker brystene godt inntill brystkassa hos menn, og tegne kåthet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå