Gå til innhold

Merke at mannen blir hard ved dansing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe dere kvinner merker? Om det er typ. dansing på nattklubb eller mer classy dans i bryllup osv..

Og hva synes dere eventuelt om det?

Anonymkode: e2341...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hvis jeg liker mannen, tommel opp

Anonymkode: 8c2f1...f64

• Liker 2
Skrevet

Kleint, creepy.

Anonymkode: 8f102...0cb

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet

Om det er stas eller ubehagelig spørs vel litt på hvem mannen er og hvilken relasjon man har. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja. Hvis jeg liker mannen, tommel opp

Anonymkode: 8c2f1...f64

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kleint, creepy.

Anonymkode: 8f102...0cb

Anonyminist skrev (4 minutter siden):

Om det er stas eller ubehagelig spørs vel litt på hvem mannen er og hvilken relasjon man har. 

Så dette er noe dere faktisk har merket?

Skrevet

I ei syltynn dressbukse bryr ereksjonen seg lite om hvem man danser med, har iallefall jeg merket meg. Men det kommer jo ann på hvordan dansen blir selvfølgelig. Hun ber gjerne om en dans til hvis hun merker det, da har hun jo selv påvirket uhyre... så ereksjonen er det mest ærlige kroppsdelen jeg har, den lyver sjelden😅

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er dette noe dere kvinner merker? Om det er typ. dansing på nattklubb eller mer classy dans i bryllup osv..

Og hva synes dere eventuelt om det?

Om vi danser tett, merker jeg det. Det er jo helt normalt å få det av og til, så jeg tenker ikke over det.

Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Om vi danser tett, merker jeg det. Det er jo helt normalt å få det av og til, så jeg tenker ikke over det.

Fordi du vet dere vil allikevel ha sex om to timer likefullt?

Anonymkode: 677ec...5c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi du vet dere vil allikevel ha sex om to timer likefullt?

Anonymkode: 677ec...5c0

Det er som regel den siste dansen som avgjør det... og det er faktisk også derfor, så mange kvinner vil ha de siste dansene for kvelden... Da kan det være lurt å ikke ha drukket så mye at man kan stable føttene🙈

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Det er som regel den siste dansen som avgjør det... og det er faktisk også derfor, så mange kvinner vil ha de siste dansene for kvelden... Da kan det være lurt å ikke ha drukket så mye at man kan stable føttene🙈

Haha godt poeng!

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Om jeg vil ha med meg en mann hjem fra utested, har jeg bestemt meg for det lenge før den siste dansen. Jeg tror jeg aldri har bestemt meg for å ha sex med en mann basert på dansemovsene😅

Anonymkode: 29556...a16

• Liker 2
Skrevet

Hva fader, hvem DANSER? 😂

Anonymkode: a8bbd...bc0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva fader, hvem DANSER? 😂

Anonymkode: a8bbd...bc0

Jeg har sett denne aktiviteten forekomme både på klubber og andre selskaper.

Typen dans har variert veldig. Alt fra en dame som twerker mot skrittet på en mann, til mer anstendige former. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om jeg vil ha med meg en mann hjem fra utested, har jeg bestemt meg for det lenge før den siste dansen. Jeg tror jeg aldri har bestemt meg for å ha sex med en mann basert på dansemovsene😅

Anonymkode: 29556...a16

Ikke noe galt i det du gjør. Men det jeg skrev var jo basert på ereksjonen, som fremskapes på dansegulvet. Det har skjedd mange ganger for min del, vi "oppdager" ikke hverandre før vi har danset noen ganger...

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha godt poeng!

Det finnes dem som må drikke seg til mot, men glemmer ofte at kvinner mister motet av det😂

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg fortsatt var så lettantennelig 😅

• Liker 1
Skrevet

Da tenker jeg at han ikke kan å danse. Jeg ønsker ikke å få gnidd noens underliv mot meg når jeg danser, ereksjon eller ei.

Anonymkode: 5a8b9...529

Skrevet

Dersom jeg og min kjæreste hadde danset tett, så hadde jeg ikke tenkt over det om jeg merket det, han blir jo kåt bare jeg ser litt for lenge på han og jeg er glad i ereksjonen hans. 

Jeg kan faktisk ikke si å ha lagt merke til det noensinne i min karriere som drita-danser på byn. Men det var en gang jeg danset med en tidligere kollega, bare sånn vanlig hoppe og trippe og fyllesvinge litt som nordmenn gjør iblant, ikke noe twerking mot skritt eller noe sånt, hvorpå de jeg satt med sitter og ler når jeg kommer tilbake og sier at fyren hadde en kjempe-ereksjon. Da skjønte jeg hvorfor han strente rett mot do etter dansen 😅

Det var jo mest morsomt, kanskje en liten smule ekkelt siden han var tjue år eldre enn meg.

Anonymkode: 3b692...9e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dersom jeg og min kjæreste hadde danset tett, så hadde jeg ikke tenkt over det om jeg merket det, han blir jo kåt bare jeg ser litt for lenge på han og jeg er glad i ereksjonen hans. 

Jeg kan faktisk ikke si å ha lagt merke til det noensinne i min karriere som drita-danser på byn. Men det var en gang jeg danset med en tidligere kollega, bare sånn vanlig hoppe og trippe og fyllesvinge litt som nordmenn gjør iblant, ikke noe twerking mot skritt eller noe sånt, hvorpå de jeg satt med sitter og ler når jeg kommer tilbake og sier at fyren hadde en kjempe-ereksjon. Da skjønte jeg hvorfor han strente rett mot do etter dansen 😅

Det var jo mest morsomt, kanskje en liten smule ekkelt siden han var tjue år eldre enn meg.

Anonymkode: 3b692...9e6

Hahah!

Synes jo ekstremt lett i tynn dressbukse også..

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så dette er noe dere faktisk har merket?

Hvilken kvinne har vel ikke det i løpet av sitt liv? Saktedans med menn ender ofte opp med at mannen får ståpikk, og dette kan være en vilt fremmed fyr som bare ba deg opp til dans på nattklubben, bryllupet, festivalen etc. Hvor som helst, hvem som helst. Da er det creepy som regel å merke at han har fått en hard en, at han ikke engang tålte å danse før han tenker på sex.

Typisk menn, spør du meg. Derfor jeg som regel takker nei til dans med menn på utesteder. Er ikke interessert i å få pikken deres trykket inn til hofta mi.

Anonymkode: 7cd4f...52c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...