Gå til innhold

Smerter over tid - underliv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt smerter her (se bilde, rød prikk) i månedsvis. Føles ut som et dypt blåmerke på en måte. Ømt! Og ikke på huden, men dypt inn i kroppen. Noen som vet hva det kan være? :) 

standard_Anatomisk-orientering.png

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggstokker? Ville dratt til FL/gyn. Kan være tegn på infeksjon.

Anonymkode: f1557...86d

Skrevet

Når du trykker der det gjør vondt, sprer smerten seg til noe annet sted eller gjør det bare vondt akkurat der hvor du trykker?

Anonymkode: d4c5f...4cf

Skrevet

Lege, lege, lege. Eller gynekolog da.

Anonymkode: 9c749...b4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du trykker der det gjør vondt, sprer smerten seg til noe annet sted eller gjør det bare vondt akkurat der hvor du trykker?

Ikke vondt å trykke :)  Føles på en måte ut som mensensmerter, bare at det varer hele tiden (varierer i smertenivå). Ikke vondt andre steder. Men merker det mer kanskje når jeg blir litt oppblåst

Skrevet

Altså det er ikke vondt å ta/trykke på utenpå i det hele tatt

Skrevet
kjeve skrev (28 minutter siden):

Ikke vondt å trykke :)  Føles på en måte ut som mensensmerter, bare at det varer hele tiden (varierer i smertenivå). Ikke vondt andre steder. Men merker det mer kanskje når jeg blir litt oppblåst

kjeve skrev (27 minutter siden):

Altså det er ikke vondt å ta/trykke på utenpå i det hele tatt

Skjønner, da misforstod jeg litt i sted. Da tenker jeg mer blære. Gjør det vondt å holde seg når du må tisse? Eller må du tisse før blæra egentlig er full? Eller ingen endringer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner, da misforstod jeg litt i sted. Da tenker jeg mer blære. Gjør det vondt å holde seg når du må tisse? Eller må du tisse før blæra egentlig er full? Eller ingen endringer?

Nei, ikke noe vondt eller ubehag rundt det :) Føler meg helt lost på hva dette kan være. 

Skrevet

Ser jo ut som lysken du har pekt på, der er det mye sener og muskelfester. Dette kan nok være smerter derfra. Men dra til legen du!

Skrevet

Jeg har det samme. hatt det i to år. Men det flytter på seg og gjør vondt 

Anonymkode: 038f4...dff

Skrevet
Obscura skrev (1 time siden):

Ser jo ut som lysken du har pekt på, der er det mye sener og muskelfester. Dette kan nok være smerter derfra. Men dra til legen du!

Er ikke lysken, er mer på underlivet/kjønnsleppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...