Gå til innhold

Dateing og sjenerte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg har datet en fyr. Vi har ikke møttes så mange ganger, men i og med han er så forsiktig i sjenert. Lurer jeg på veien videre. Har hvert veldig flink til og bomme og bli såret. Jeg er ganske tedd for å bli såret igjen og igjen. Nå har vi hatt to hjemme dater og 2 ute. Vi har ikke hatt sex eller kysset enda. Vi har hatt litt forsiktig berøring. Jeg er vel kanskje litt gammeldags, men jeg vil at han skal ta insjativ til kyss. Har hvert ganske nær det flere ganger. Han sendte meg meling dagen etter, og skrev at han liker veldig godt å tilbringe til sammen med meg. Jeg har merket at han er veldig sjenert er jo litt sjenert selv også. Noen som har opplevd det samme, eller har noen tips. Jeg syns jo det er bra at han tar det i rolig tempo ihvertfall.  

Anonymkode: 9913b...844

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tør i alle fall fortelle deg hva han synes/tenker… der er bra. Jeg har datet en jeg ikke skjønner meg på gjennom sommeren. Sjenert/tilbakeholden, skjønner ikke helt. Nå begynner jeg å miste interessen fordi det er så lite driv i det hele. Tror ikke disse «sjenerte» eller hva det er for noe er noe for meg. Du får bare dra det videre så lenge du orker ;) 

Anonymkode: f91ee...a7f

• Liker 1
Skrevet

Ta initiativ til et kyss selv. Ingen grunn til at han må gjøre det. Kanskje han er redd for å skremme deg. Vis at du vil.

Anonymkode: e5783...4dd

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ta initiativ til et kyss selv. Ingen grunn til at han må gjøre det. Kanskje han er redd for å skremme deg. Vis at du vil.

Endret av Helloanonym
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han tør i alle fall fortelle deg hva han synes/tenker… der er bra. Jeg har datet en jeg ikke skjønner meg på gjennom sommeren. Sjenert/tilbakeholden, skjønner ikke helt. Nå begynner jeg å miste interessen fordi det er så lite driv i det hele. Tror ikke disse «sjenerte» eller hva det er for noe er noe for meg. Du får bare dra det videre så lenge du orker ;) 

Anonymkode: f91ee...a7f

De er litt vanskelige å forstå seg på. Det er vel den første sjenerte fyren, jeg har hvert borti. Har hvert somregel borti folk som er flinke til insjativ. Han virker jo heldigvis som en bra fyr. Hvert borti for mange som dumper deg uten å si noe. Er vel litt redd for å bli såret.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Får prøve neste gang, bare det ikke er unaturlig. Er ikke god på når det kommer til dating, men takk likevel

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...