Gå til innhold

Hvilken stilling er best for menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 8/21/2021 at 9:52 PM, AnonymBruker said:

Spør dere menn her inne: Hvilken stilling synes dere er best? 

Misjonær, doggy eller at hun rir deg? Evt. andre stillinger også.

Anonymkode: f6247...b9d

Varierer veldig. Blir mye misjonær fordi det er enkelt. Digger bakfra og at hun rir. Deilig å ta henne stående  - særlig med høye hæler. Oppå et bord. I sofa bakfra.

Deilig å gnikke seg innpå i "spoon" posisjon.

En stilling som ikke fungerer så bra er at hun ligger flatt på magen. Litt synd fordi det er sexy å se på, men vanskelig å få det til å gå i den stillingen.

Anonymkode: 7d053...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 21.52):

Spør dere menn her inne: Hvilken stilling synes dere er best? 

Misjonær, doggy eller at hun rir deg? Evt. andre stillinger også.

Anonymkode: f6247...b9d

Hun løftet og klemt mot en vegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 23.17):

Med andre ord funker alt så lenge dama er perfekt.. skjønner. Ikke rart jeg ikke tør ha sex med menn 

Anonymkode: f4789...e98

For noe tull..."perfekte" damer er turnoff...En brei fin bakende og hengepupper er DEILIG..🌹tar gjerne noen strekkmerker og 10 kg ekstra stuffing og...

Skrevet

CTO.

Da vet du at det ikke blir noe tull og tøys.

Anonymkode: 76612...28a

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

CTO.

Da vet du at det ikke blir noe tull og tøys.

Anonymkode: 76612...28a

?🤷‍♀️

Skrevet
ABM skrev (38 minutter siden):

For noe tull..."perfekte" damer er turnoff...En brei fin bakende og hengepupper er DEILIG..🌹tar gjerne noen strekkmerker og 10 kg ekstra stuffing og...

Herregud, det er godt du snakker for deg selv …..

Anonymkode: 1f4b4...be1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 22.37):

Liker for øvrig ikke doggy. Kjedelig og lite inspirerende, og lukter innimellom skitten og svett ræv er man skikkelig uheldig... ;) 

Anonymkode: 44d0a...7d2

Enig, doggy er både kjedelig og uappetittelig:) Misjonær og cowboy er best.

Anonymkode: 1f4b4...be1

Skrevet

Alt etter som. Men er nok misjonæren som brukes mest, liker å kline med hennes deilig lepper, mens hun klyper meg i mine brystvorter. Liker å se henne i øynene når jeg kommer i henne, og hun kommer.

Anonymkode: d3d07...cf0

Skrevet
On 8/21/2021 at 11:17 PM, AnonymBruker said:

Med andre ord funker alt så lenge dama er perfekt.. skjønner. Ikke rart jeg ikke tør ha sex med menn 

Anonymkode: f4789...e98

Det stemmer det. Om dama er seksuelt og fysisk attraktiv er alle posisjoner bra. 

Men den holdninga di er jo bare tull. Det blir som å si at det ikke er vits å spille sjakk fordi Magnus Carlsen er så mye bedre.

Anonymkode: 25dec...e71

Skrevet

Beste er på rygg og la hun gjøre all jobben mens jeg slapper av og blir vartet opp. 

Gjest Anonymus51
Skrevet

Liker best når hun rir, da kommer vi begge og av og til samtidig. Deilig å se henne inn i øynene mens hun klynker og rister. Enten kan vi bare gni oss sakte mot hverandre, eller hun gjør litt større runde bevegelser med hoftene.  Hun er garantert orgasme da, mens jeg kommer ca annenhver gang.

En annen favoritt er i skje, hun med samlede ben. Begge må jobbe litt, men det kan gå for begge i den stillingen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...