AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Spør dere menn her inne: Hvilken stilling synes dere er best? Misjonær, doggy eller at hun rir deg? Evt. andre stillinger også. Anonymkode: f6247...b9d
Østkantgutt1913 Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Ri.. Da slipper JEG å bruke energi , kan bare ligge å kose meg
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Avhenger av «featuresene» til dama, har hun fantastiske pupper er det lite som slår å bli ridd med den utsikten, har hun fantastisk Rompe er jeg veldig fan av at hun ligger på magen. Heldigvis fikk jeg meg dame med begge deler så da er det bra med variasjon Anonymkode: 1c374...5eb 3
bosve Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Kommer jo an på elskerinna. Er kvelden med Linda foretrekker jeg doggy fordi hun har så fin rompe. Er det Met Melissa så liker jeg best misjonær for hun er veldig ansiktspen. Mens med Guro foretrekker jeg å bli ridd for hun har så sterke utholdende lår. Så dette kommer jo helt an på.... 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Misjonær eller ri. Liker også å ha henne liggende på sengekanten mens jeg sitter på knærne på gulvet. Da får jeg sett hele henne, og også kuken min som beveger seg inn og ut av henne. Anonymkode: 44d0a...7d2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 Liker for øvrig ikke doggy. Kjedelig og lite inspirerende, og lukter innimellom skitten og svett ræv er man skikkelig uheldig... Anonymkode: 44d0a...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #7 Skrevet 21. august 2021 Med andre ord funker alt så lenge dama er perfekt.. skjønner. Ikke rart jeg ikke tør ha sex med menn Anonymkode: f4789...e98 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Jeg liker misjonær best. Deilig å kjenne hele kroppen hennes, lukke øynene og bare slippe alt 😍 Anonymkode: ad3d3...e8c 2
Doktor Dyregod Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 Liker litt av alt i grunn. Må bytte litt på. Kommer ann på humør og lyst. Om det bare er rå og hemningsløst (kastmegiveggenknull) eller rolig romantisk elskov. Hver til sin tid. 😍
Gjest Lilleluring Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Med andre ord funker alt så lenge dama er perfekt.. skjønner. Ikke rart jeg ikke tør ha sex med menn Anonymkode: f4789...e98 Mannfolk som sier sånt burde seriøst sett seg i speilet flere ganger og sett på seg selv... Det er som regel de stygge mannfolka som krever de fineste damene har jeg erfart av måten dem snakker på. Sikler på alle de fine damene men ser ut som en dass og lukter som en dass selv...
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 Lilleluring skrev (6 minutter siden): Mannfolk som sier sånt burde seriøst sett seg i speilet flere ganger og sett på seg selv... Det er som regel de stygge mannfolka som krever de fineste damene har jeg erfart av måten dem snakker på. Sikler på alle de fine damene men ser ut som en dass og lukter som en dass selv... Tror jeg ikke noe på.. er man ikke fin å se på er man ikke verdt en dritt for menn.. Anonymkode: f4789...e98 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #12 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker for øvrig ikke doggy. Kjedelig og lite inspirerende, og lukter innimellom skitten og svett ræv er man skikkelig uheldig... Anonymkode: 44d0a...7d2 Enig mht doggy. Ofte en litt uappetittelig utsikt kombinert med avtennende odører. Misjonær er (med de fleste partnere) det beste. Ser partners ansikt samtidig som den gir kontakt med klitoris. Anonymkode: 1f4b4...be1 2
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2021 #13 Skrevet 22. august 2021 Liker faktisk best å se at kvinnen gnikker klitten sin mot meg i ukontrollert pusting, viser at hun virkelig går all in for å få frem orgasmen... Jeg kan faktsik hjelpe henne mot slutten, og spenne musklene mot henne så hun kommer. Da får jeg skryt, samtidig så er det så himla deilig å se henne komme. De 10-20 sekunders stillhet er så ufattelig pirrende, viktig, nødvendig, og deilig å kjenne på etterdønningene. 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #15 Skrevet 22. august 2021 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Liker faktisk best å se at kvinnen gnikker klitten sin mot meg i ukontrollert pusting, viser at hun virkelig går all in for å få frem orgasmen... Jeg kan faktsik hjelpe henne mot slutten, og spenne musklene mot henne så hun kommer. Da får jeg skryt, samtidig så er det så himla deilig å se henne komme. De 10-20 sekunders stillhet er så ufattelig pirrende, viktig, nødvendig, og deilig å kjenne på etterdønningene. Er du en av de som kommer av at dama gnikker frem og tilbake når hun er på topp, med deg inni? Har vært med 5 menn og kun 1 av de kom av det. Helt syke orgasmer vi fikk sammen hehe.. Anonymkode: f4789...e98 1
ElskerSkinn Skrevet 22. august 2021 #16 Skrevet 22. august 2021 Beste stillingen er helt klart å bli ridd med skinnfrakken hennes brettet ut og hun vil råkline samtidig! Satan så deilig å kjenne varmen fra både dama og skinnfrakken, mens det går hardt for oss begge😍👌👍
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2021 #17 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du en av de som kommer av at dama gnikker frem og tilbake når hun er på topp, med deg inni? Har vært med 5 menn og kun 1 av de kom av det. Helt syke orgasmer vi fikk sammen hehe.. Anonymkode: f4789...e98 Åååja, det er så opphissende at jeg kommer av det, fikk nettopp høre at stillingen heter CAT (Coital Alignment Technique). Kun vugging, kyssing og intens pleasing... kjempe deilig hvis hun klorer meg på ryggen og krafser i hårbunnen. Tipp topp tommelen opp kvinner, dette må prøves🥰❤️💦 Vi kan også bare ligge sånn, og at begge tar knipeøvelser samtidig🤪 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 lsklars skrev (På 21.8.2021 den 22.22): Ri.. Da slipper JEG å bruke energi , kan bare ligge å kose meg Ligger du bare der når du blir ridd? Anonymkode: 68b29...6e2 1
Østkantgutt1913 Skrevet 24. august 2021 #19 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ligger du bare der når du blir ridd? Anonymkode: 68b29...6e2 Nei, må jo være med litt, ikke ligge helt urølig
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #20 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 22.25): Avhenger av «featuresene» til dama, har hun fantastiske pupper er det lite som slår å bli ridd med den utsikten, har hun fantastisk Rompe er jeg veldig fan av at hun ligger på magen. Heldigvis fikk jeg meg dame med begge deler så da er det bra med variasjon Anonymkode: 1c374...5eb Hva med omvendt cowgirl? 😁 Anonymkode: 22286...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå