Gå til innhold

Høy crp over flere år..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 3-4 årene hatt kronisk høy crp. Den ligger på mellom 20-30 (normal verdi er under 5) 

Er i gang med utredning, men lurer på om andre har opplevd det samme, og hva det skyldtes? 

Det føles ut som kroppen verker konstant, jeg er sliten hele tiden og har ofte sterke smerter i ledd. Vil si jeg lever et normalt liv, med moderat aktivitet, relativt variert kosthold, drikker ikke alkohol, men snuser dessverre - uten at jeg tror det alene kan være årsaken til plagene mine 

blir veldig glad om noen kan komme med råd, eller fortelle egne erfaringer, for jeg er veldig sliten og lei❤️

Anonymkode: 6aafa...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reumatoid artritt kanskje? CRP er ikke veldig forhøyet, men er naturlig å få litt fornøyelse når man har betennelser i kroppen som revmatiske sykdommer kan.

Anonymkode: eed8c...cf6

Skrevet

Jeg har hidrosadenitt, kronisk betente svettekjertler og har alltid crp på mellom 22-30, kroppen er konstant beredskapsminister mot betennelser. er også overvektig, noe legen sa kunne gi høyere crp. Har ikke tatt noe mer tester enn det.(på akkurat det punktet altså, har flere sykdommer og tar blodprøver hele tiden, så ville trodd de fant noe rart etterhvert om det var noe) 

Anonymkode: dde32...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...