Gå til innhold

Menstruasjonssmerter etter koronavaksine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle ha menstruasjon rett etter jeg tok første koronavaksine. Da slet jeg med langvarige smerter nesten en uke i forkant av menstruasjon og blødningene var en uke forsinket. Jeg tenkte dette var et resultat av bivirkninger, da det var skrevet litt om dette i media. Tidligere i sommer. 

Jeg har aldri slitt nevneverdig med menstruasjonssmerter. Inni mellom ja, men ikke i nærheten av den graden som jeg gjør nå. 

Nå er det et par måneder siden vaksinen ble tatt og jeg venter på nytt menstruasjon. I natt har jeg igjen vridd meg i smerter, uten at en dråpe blod har kommet. Dette er svært unormalt til meg å være. Smertene var så sterke at jeg ikke fikk sove. Hva i all verden er det som skjer? Har ikke fått dose to enda. 

Er det flere som har opplevd dette etter koronavaksine? Eller kan dette være andre ting? Har ikke hatt smerter utenom menstruasjonsperioden. Kun en ukes tid i forkant av blødninger. 

Anonymkode: 71c5f...d88

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme: fraværende mens og intense menssmerter i 6 uker etterpå. Har fremdeles ikke fått mens og jeg begynner å bli bekymret 😢 hvis den vaksina har gjort meg ute av stand til å få flere barn så vet jeg ikke hva jeg gjør... en fordømt vaksine er ikke verdt det 

Anonymkode: b1d9c...84a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...