AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Det eneste den gjør er å spise, sove, vaske seg og er ute. Aldri vill den ligge i fanget å kose. Er dette vanlig? Har hatt katter før og de har vært skikkelig kjælne og kosete men ikke denne. Anonymkode: 4f683...b61
powerpuffen Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 Det er vanlig. Enkelte katter er mer selvstendig og/eller sky enn andre. 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Personlig hater jeg katter som vil ligge i fanget 😅 Da kan jeg ikke flytte på meg. Jeg foretrekker katter som sitter på andre siden av rommet og dømmer meg med blikket. Anonymkode: 71945...22e 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Katter er forskjellige, akkurat som oss. Min er heller ikke glad i å ligge i fanget, dessverre, men da setter jeg iallfall større pris på det når hun kommer for en liten kosestund om morgenen. 🥰 Anonymkode: bcb3b...8fa 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 Har en som alltid vil kose, dulter med hodet i oss, skikkelig mye kjærlighet og få. Kan bli vekket om natta for og få kos. Og den andre har aldri sittet på fanget, liker best sove i et annet rom. Men like glad for at vi roper på dem, leker med dem, bare ulikt behov. Anonymkode: c14b3...a60
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Skrevet 22. august 2021 Ene katten min er sånn som skal opp i ansiktet for kos. Sikler og står i i alt fra 2-30 minutter. Da er det nok kos synes hun. Ligger aldri i fanget. Andre katten min ligger bare inntil for kos. Den tredje katten min er en needy liten ting som skal være med over alt. Skravler konstant heeeele tiden. Ordentlig masebøtte som fotfølger deg absolutt over alt. Gleder meg til den blir litt større så den kan begynne å være ute. Den fjerde katten min er ikke kosete i det hele tatt. Han kommer hjem for å spise og sove og så går han igjen. Han tolererer at du klapper han, men vil helst at du lar han være i fred. Det morsomme er at når han kommer inn på morraskvisten så går han en runde rundt i huset og sjekker at alle menneskene er der de skal være før han går å legger seg på plassen sin. Alle katter er forskjellige. Anonymkode: a600e...88c 5
Tvist Skrevet 22. august 2021 #7 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det eneste den gjør er å spise, sove, vaske seg og er ute. Aldri vill den ligge i fanget å kose. Er dette vanlig? Har hatt katter før og de har vært skikkelig kjælne og kosete men ikke denne. Anonymkode: 4f683...b61 Du kan jo prøve å finne på noe annet med pus enn kos. Lek med katten, sitt ute i hagen med den, gå tur med den (uten bånd). Kos litt med den innimellom. Ene katten min er ikke interessert i kos inne om sommeren, da vil hun kun ha kos utendørs. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Skrevet 22. august 2021 Begge kattene mine er veldig kosete, men på hver sin måte. De har jo katteluke, så de kan komme og gå som de selv vil. Den ene er veldig sånn at han skal ha selskap hele tiden, og fotfølger oss over alt. Han sover med oss i senga hele natten, står opp å spiser frokost sammen med oss, er ute med oss, er med oss på badet når vi er på do/dusjer, også videre. Det beste han vet er å bli båret rundt i huset 😂 Han er med andre ord VELDIG selskapssyk, men til gjengjeld er han ikke leken i det hele tatt for eksempel. Han her liker best å ligge oppi fanget eller inntil lårene/beina, men liker ikke så godt å være nære fjesene våre annet enn når han blir båret rundt. Den andre er ute hele dagen, men han sover inne med oss om natten og sover gjerne på sofaen med oss om det er dårlig vær. Han også elsker kos, og er veldig leken. Han her koser med oss i fjeset, og vil helst ligge slynget rundt halsen/nakken. Han elsker spesielt når vi bruker han som "pute" 😂 Syns det er fint å være ute med oss, men vil helst utforske for seg selv. Anonymkode: a34ae...8e3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #9 Skrevet 22. august 2021 Vi har kun hatt katt i koronaperioden, så hun har ikke fått mye fred og alenetid da vi har hatt hjemmekontor hele perioden. Hun har aldri ligget på fanget og vil ikke bli løftet. Men hun er kosete om morgenen. Men nå som hun må være mer hjemme alene er hun superglad når vi kommer hjem, og da kan vi faktisk løfte henne og hun maler! Så kanskje katten bare trenger litt fred, og heller oppsøke deg? Anonymkode: e46ae...9fe 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå