AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #1 Skrevet 21. august 2021 Det er mange tråder om at menn er dårlige, stygge, ubrukelige og så videre her på forumet. Så spørsmålene mine er: Hva er en god mann for deg? Hva kan "dårlige menn" gjøre for å bli bedre? Jeg tenker at personlig utvikling er viktig hvis man ikke klarer å få en partner, og det kan være greit å få noen tips fra kvinnene selv. Anonymkode: 564b5...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #2 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mange tråder om at menn er dårlige, stygge, ubrukelige og så videre her på forumet. Så spørsmålene mine er: Hva er en god mann for deg? Hva kan "dårlige menn" gjøre for å bli bedre? Jeg tenker at personlig utvikling er viktig hvis man ikke klarer å få en partner, og det kan være greit å få noen tips fra kvinnene selv. Anonymkode: 564b5...2b9 Dagens illusjon av menn skapt av Tindergenerasjonen: En god mann: En attraktiv fuckboy alle vil ha som kommer til å bruke meg som sexdukke En dårlig mann: En normal mann En skikkelig dårlig mann: Alle andre. Anonymkode: 7f336...e44 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 En god mann for meg er en som er snill, er empatisk og sympatisk, får meg til å le, en jeg kan ha en samtale med, en som tar ansvar og er respektfull. Og er han en friluftsmann med skjegg og noe kunnskap om dyreliv så er det en innertier. Basically en bonde med humor og hjerte. Anonymkode: 651b3...72a 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 En god mann for meg er en som er snill, empatisk, sympatisk, normalt sosialt anlagt, en som har respekt for andre mennesker, glad i natur/gå tur, har orden på økonomien, og ikke er ekstrem på noen måte. En normal avslappet mann som har det greit med seg selv og de rundt seg. Anonymkode: 05e66...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 En god mann er en mann som er på min side. Jeg kan tolerere ganske mye hvis bare det er på plass. Dessverre vet man ofte ikke hvordan han er når det virkelig gjelder før det har gått veldig lang tid. Anonymkode: 61c46...cbf
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 29 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at personlig utvikling er viktig hvis man ikke klarer å få en partner, og det kan være greit å få noen tips fra kvinnene selv. Problemet med slike tråder er at det menn egentlig trenger råd om er hvordan de i det hele tatt skal ha sjans på noen. Mens rådene er "vær snill og empatisk, og gjør husarbeid etc". Dvs råd som går på å opprettholde et godt forhold (som allerede er etablert). Disse tingene hjelper veldig lite når man aldri kommer til en date eller noe som helst. Tviler på at du får så mange råd uansett. Om du spør hva kvinner IKKE liker vil du få masse da 😅 Anonymkode: 21722...35b 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #7 Skrevet 21. august 2021 (endret) Hvis jeg skal beskrive en god mann så har jeg pappa som rollemodell hatt hele mitt liv. Han forlot meg uheldigvis i juni for godt. Men sånn er livet. Pappa var: Ærlig La til rette for oss i familien til en hver tid Blid Hadde humor Var til å stole på Snill Ikke røyker Drakk aldri Hadde alltid noe fornuftig å komme med Kunne spørre om råd når en syns det ble vanskelig å bestemme seg. Han støttet oss barna uansett hva vi rota oss borti Han lærte meg å skifte hjul på bilen, det har jeg hatt god bruk for Han lærte meg å rygge etter speilene på bilen, det har jeg tjent godt på i mange år nå. Han gjorde det bestandig slik at ting skulle være lettvindt for mamma Han var tilgivende ovenfor de rundt seg Han brydde seg om familien sin Han hjalp andre når noen trengte hjelp Han lekte med oss mye når vi var små Han tok oss med på alt han holdt på med omtrent fra vi var små Det er nok en kjernekar i mine øyne. Og disse fins det lite av idag. Endret 21. august 2021 av Bente1234 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Snill, men med frekk humur. Ikke tynn. Anonymkode: a0e6c...690 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Problemet med slike tråder er at det menn egentlig trenger råd om er hvordan de i det hele tatt skal ha sjans på noen. Mens rådene er "vær snill og empatisk, og gjør husarbeid etc". Dvs råd som går på å opprettholde et godt forhold (som allerede er etablert). Disse tingene hjelper veldig lite når man aldri kommer til en date eller noe som helst. Tviler på at du får så mange råd uansett. Om du spør hva kvinner IKKE liker vil du få masse da 😅 Anonymkode: 21722...35b Få meg til å le, ikke snakk dritt om folk, smil og vær positiv. Selvskryt, uironisk pessimisme, negativitet og å være pågående er et no-go. Anonymkode: 651b3...72a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 Ingen bryr seg om en mann er "god". Kvinner vil bare ri kuk-karusellen til Chad. Anonymkode: 44149...8a6 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen bryr seg om en mann er "god". Kvinner vil bare ri kuk-karusellen til Chad. Anonymkode: 44149...8a6 Du ødelegger bare for alle andre menn når du driver å poster sånne ting. Damer vet at det ikke er sant, så for oss er det samma f*n hva du tror. Men du bidrar bare til at flere menn får det vanskelig når de skal date. Menn er virkelig menn verst Anonymkode: 651b3...72a 8
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #12 Skrevet 21. august 2021 Og chad var??? Og hva er kuk karrusellen?? 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #13 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du ødelegger bare for alle andre menn når du driver å poster sånne ting. Damer vet at det ikke er sant, så for oss er det samma f*n hva du tror. Men du bidrar bare til at flere menn får det vanskelig når de skal date. Menn er virkelig menn verst Anonymkode: 651b3...72a Visste ikke at et innlegg på KG kunne ha så stor innflytelse på menns liv. WOW jeg må være litt av en influencer. Anonymkode: 44149...8a6
Raven.Writingdesk Skrevet 21. august 2021 #14 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er mange tråder om at menn er dårlige, stygge, ubrukelige og så videre her på forumet. Så spørsmålene mine er: Hva er en god mann for deg? Anonymkode: 564b5...2b9 En god mann er en som oppriktig elsker familien og partneren sin og behandler dem bra. Så enkelt. Det er en god mann. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva kan "dårlige menn" gjøre for å bli bedre? Anonymkode: 564b5...2b9 Bitterhet, sinne, sjalusi og raseri er følelser «dårlige menn» må jobbe med, kombinert med tanken om at kvinner «skylder dem noe» og/eller at de er berettiget noe fra kvinner. »Dårlige menn» er for meg menn som ikke ser på kvinner som likeverdige mennesker. Dette kan være folk som er grei på mange måter, men de har mye krav og forventning til damer/kvinner kombinert med fordommer, som de dessverre ikke skjønner selv. ( Disse finnes også i dame versjon, btw) . 1
Gjest TheCatLady Skrevet 21. august 2021 #15 Skrevet 21. august 2021 En god mann for meg er en som ser meg, er interessert i meg som person og har respekt for meg. En dårlig mann er en egoistisk mann, en mann med dårlige holdninger og en mann som lar sinne, bitterhet og fordommer styre hvordan han ser på kvinner og hvordan han oppfører seg mot kvinner. Usikker på om dette er noe som er så lett å endre på. Jeg tenker at da må han ønske det selv i hvert fall, men det tror jeg mange ikke gjør siden de er overbevist om at måten de ser på verden er rett. Tror dessverre at mange av dem derfor ikke finner noen dame. Menn som har dårlig selvtillit, men ikke har dårlige holdninger mot kvinner har jeg større tro på. Disse er jo ikke dårlige menn så det er en viss forskjell på hva jeg tenker at en mann kan gjøre for å bli bedre basert på hvilket utgangspunkt han har.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #16 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen bryr seg om en mann er "god". Kvinner vil bare ri kuk-karusellen til Chad. Anonymkode: 44149...8a6 Dette kan jeg bekrefte. Mvh, Chad 46 år Anonymkode: 04aa2...417 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #17 Skrevet 21. august 2021 Pen, veltrent, høy utdannelse, tjener 1M+, sosialt oppegående, feminist og miljøverner. Anonymkode: b04bd...aec
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #18 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette kan jeg bekrefte. Mvh, Chad 46 år Anonymkode: 04aa2...417 Nice. Anonymkode: 44149...8a6
Veggdyret Skrevet 21. august 2021 #19 Skrevet 21. august 2021 En god mann er en som er snill, ærlig, og respekterer både meg og andre mennesker. Er det ALT jeg ønsker i en mann? Nei. Men det er det eneste som er fullstendig minimumskrav. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #20 Skrevet 21. august 2021 En god mann, som passer med meg, er morsom! Humor, glimt i øyet, og en lettbeint holdning til livet, er veldig sjarmerende. Jeg liker spøk, tull, lek og moro, og må ha en mann med litt futt i. At han kun har øyne for meg, er en selvfølge. At vi har samme mål og holdninger til livet, er ganske grunnleggende. Også må han like sex. Så enkel er jeg Anonymkode: 23567...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå