Gå til innhold

Veldig rar mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg venter menstruasjon i morgen, men den kom allerede i dag. Den er aldri for tidlig ellers, heller innimellom litt sen. 

Jeg pleier aldri føle menssmerter, men denne gangen begynte det allerede torsdag kveld. Skikkelig kramper og oppblåst, og også kvalme som kan være et symptom på pms? 

Har dessuten vondt i korsryggen? 

Synes også blødningen er annerledes. Minner mer om friskt blod enn vanlig mensblødning. 

Er 35 og har grei kontroll på hvordan det pleier å være. Nå skjønner jeg ingenting. Er dette sånn som egentlig er normalt? 

Anonymkode: 9d229...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig normalt ut. Jeg har også veldig regelmessig mens, men noen ganger er den litt annerledes enn den pleier. Forrige gang varte den feks mye lenger enn normalt. Har tenkt at dette kanskje skyldes pfizervaksine. Men uansett helt vanlig med litt endringer innimellom. 

Anonymkode: 68e61...d72

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres veldig normalt ut. Jeg har også veldig regelmessig mens, men noen ganger er den litt annerledes enn den pleier. Forrige gang varte den feks mye lenger enn normalt. Har tenkt at dette kanskje skyldes pfizervaksine. Men uansett helt vanlig med litt endringer innimellom. 

Anonymkode: 68e61...d72

Jeg tok vaksine rett før forrige mens. Mulig forklaring. Takk, nå roet jeg meg litt. 

Veldig ubehagelig med kvalme. Håper ikke dette blir vanlig for meg 

Anonymkode: 9d229...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...