CorvusCorax Skrevet 21. august 2021 #21 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja har en følelse at han kanskje har blokkert meg også siden hver gang jeg ringer står det bruker opptatt🙄 Anonymkode: 5072f...ae2 Da har han blokkert deg kan det virke som. Og du vet at han ikke har "forsovet" seg, siden dere hadde kontakt to timer før daten. Æsj, for en type! 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #22 Skrevet 21. august 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Da har han blokkert deg kan det virke som. Og du vet at han ikke har "forsovet" seg, siden dere hadde kontakt to timer før daten. Æsj, for en type! Kan man ikke forsove seg om man hadde kontakt to timer før? Kunne fint jeg ha klart dersom jeg to timer før var klar og bare skulle slå ihjel tid før jeg måtte dra Anonymkode: c4ec5...6c6 3
CorvusCorax Skrevet 21. august 2021 #23 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan man ikke forsove seg om man hadde kontakt to timer før? Kunne fint jeg ha klart dersom jeg to timer før var klar og bare skulle slå ihjel tid før jeg måtte dra Anonymkode: c4ec5...6c6 Så klart man kan det, men det er uhyre spesielt å gå til sengs igjen med engang man har stått opp. 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #24 Skrevet 21. august 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): Så klart man kan det, men det er uhyre spesielt å gå til sengs igjen med engang man har stått opp. Nja, da er vel jeg uhyre spesiell da. Kan fint sovne på sofaen noen timer etter at jeg har stått opp Anonymkode: c4ec5...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #25 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hmmm. Kanskje han gjorde som jeg gjorde en gang. Møtte opp, så daten, og snek seg vekk ubemerket. Fordi hun ikke så helt ut som på bilde. Anonymkode: 9e324...f3f Det gjorde jeg med en fyr en gang og. Fy f... som han så ut. Det bildet måtte han ha vært svært heldig med 😆 Anonymkode: f865c...17b 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #26 Skrevet 21. august 2021 Kanskje han så deg og likte ikke utseendet ditt. Bare gå videre du. Anonymkode: 59160...b29 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. august 2021 #27 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har ikke hørt noe fra han i 1 hel time og er mest sannsynlig blokkert. Det er nok gjort med vilje. Jeg ventet faktisk en halvtime det syns jeg faktisk er nok. Det er virkelig ikke å automatisk anta an ting er gjort med vilje. Husk dette er faktisk første daten har aldri sett fyren in real life. Jeg er ikke aggressiv men er veldig tydlig på at å la meg vente i en time uten unnskyldning er uakseptabelt. Jeg skal ikke bli en dørmatte heller. Anonymkode: 5072f...ae2 Bruk litt lengre tid enn 1 uke neste gang så kan du teste ut om det er en person der ord og handling matcher. Hvis du vil unngå at noen driter i en avtale så avtal at han skal ringe en kveld så ser du fort om det er en mann eller ikke. Folk som ikke holder avtaler skal du være glad du er kvitt. Bra du oppdaget det nå👍🏻
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #28 Skrevet 21. august 2021 Dette skjedde meg i sommer (og har skjedd med to stykker før han også) jeg hadde blitt bedt ut av flere den kvelden men sa ja til denne mannen, og kastet bort frihelg og lørdagskvelden på å pynte meg og vente forgjeves, han gadd ikke svare når jeg spurte hvor han ble av selv om han så meldingene. Så da han ville møtes på nytt dagen etter all ignoreringen var det tilfredsstillende å skrive «pul deg i ræva». Ikke ring han mer, bare blokker han. Anonymkode: a2865...60d 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #29 Skrevet 21. august 2021 Ts her nå har jeg snudd situasjonen for meg selv Siden jeg allerede var i byen bestillite jeg en kinobillett til meg selv. Nå sitter jeg å venter på at filmen skal starte😊 Anonymkode: 5072f...ae2 19
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #30 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ts her nå har jeg snudd situasjonen for meg selv Siden jeg allerede var i byen bestillite jeg en kinobillett til meg selv. Nå sitter jeg å venter på at filmen skal starte😊 Anonymkode: 5072f...ae2 Kos deg!! Velfortjent😁🌸🍿 Anonymkode: cfef5...704 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #31 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det gjorde jeg med en fyr en gang og. Fy f... som han så ut. Det bildet måtte han ha vært svært heldig med 😆 Anonymkode: f865c...17b Kvinner er veldig mye flinkere å ta bilder i flatterende vinkler (på godt og vondt). Jeg er tilhenger av å ikke ha finere bilder på Tinder enn du faktisk ser ut. Anonymkode: 62fdb...c33 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #32 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner er veldig mye flinkere å ta bilder i flatterende vinkler (på godt og vondt). Jeg er tilhenger av å ikke ha finere bilder på Tinder enn du faktisk ser ut. Anonymkode: 62fdb...c33 Samme her. Har faktisk nokså stygge bilder av meg selv der, så kan de heller bli positivt overraska😅 Anonymkode: f6d9c...bb2 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #33 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hmmm. Kanskje han gjorde som jeg gjorde en gang. Møtte opp, så daten, og snek seg vekk ubemerket. Fordi hun ikke så helt ut som på bilde. Anonymkode: 9e324...f3f Så forferdelig stygt gjort?! Så lite voksent å rømme på den måten?Man kan vel være hyggelig og såpass voksen at man går bort til vedkommende, slår av en liten prat, kanskje spiser litt samtidig og når det har gått en liten stund så sier man bare at dette var hyggelig og så er man ikke bindet til noe som helst etterpå, man kan godt si at man ikke ønsker noe videre.? Det er snart ikke en dritt som sjokkerer meg lengre, er det rart barn mobber..jeg syns det i utgangspunktet er ekstremt tøft gjort å møte noen i det virkelige liv etter bare å ha «vekslet noen ord på en app eller melding» det krever litt av de fleste, tror jeg! Så legg fra dere den barnslige oppførselen man hadde for seg på barneskolen hvor alt man gjorde følte kunne unnskyldes, det er jævlig flaut å dra med seg videre inn i voksenlivet. Amen Anonymkode: b2742...904 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #34 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så forferdelig stygt gjort?! Så lite voksent å rømme på den måten?Man kan vel være hyggelig og såpass voksen at man går bort til vedkommende, slår av en liten prat, kanskje spiser litt samtidig og når det har gått en liten stund så sier man bare at dette var hyggelig og så er man ikke bindet til noe som helst etterpå, man kan godt si at man ikke ønsker noe videre.? Det er snart ikke en dritt som sjokkerer meg lengre, er det rart barn mobber..jeg syns det i utgangspunktet er ekstremt tøft gjort å møte noen i det virkelige liv etter bare å ha «vekslet noen ord på en app eller melding» det krever litt av de fleste, tror jeg! Så legg fra dere den barnslige oppførselen man hadde for seg på barneskolen hvor alt man gjorde følte kunne unnskyldes, det er jævlig flaut å dra med seg videre inn i voksenlivet. Amen Anonymkode: b2742...904 Amen! Anonymkode: c4ec5...6c6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå