Gå til innhold

Daten møtte ikke opp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avtalen var for 45 min siden og ingen melding ingen telefon. Og han svarer heller ikke når jeg ringer eller tekster. Jeg er veldig sjokkert egt fordi vi har snakket på sms daglig i nesten en uke. Han sa også at han gledet seg 2 timer før avtalen. Så skrev til han at jeg er ikke interessert i videre kontakt hvis han ikke har en veldig god unnskyldning som at han har blitt påkjørt og ikke kan svare. Hva gjør jeg nå? Burde jeg stole på han om han forteller en veldig god unnskyldning?

Anonymkode: 5072f...ae2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han.

Anonymkode: 3bafa...3f1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dump han.

Anonymkode: 3bafa...3f1

Vi er jo ikke sammen da men ja skjønner hva du mener. Tenker det her ikke blir noe likevel. 

• Liker 1
Skrevet

Æsj for et svin! Om han ikke har en grusomt god Unnskyldning så hadde jeg ikke brydd meg mer med ham. Det er utrolig respektløst overfor deg og ikke en gang si fra at han ikke kan komme, men bare la det stå sånn. 

Anonymkode: 743be...d7e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Æsj for et svin! Om han ikke har en grusomt god Unnskyldning så hadde jeg ikke brydd meg mer med ham. Det er utrolig respektløst overfor deg og ikke en gang si fra at han ikke kan komme, men bare la det stå sånn. 

Anonymkode: 743be...d7e

Ja har en følelse at han kanskje har blokkert meg også siden hver gang jeg ringer står det bruker opptatt🙄

Skrevet

Om jeg hadde falt og brukket noe, eller krasjet på hovedveien, og etter å ha kommet meg hadde lest ".... ikke videre kontakt med mindre veldig god unnskyldning som at jeg hadde blitt påkjørt...". Så hadde jeg faktisk kuttet relasjonen.

Orker ikke folk som automatisk antar at ting er gjort med vilje, og kommuniserer aggressivt skriftlig. 

Sett fra din side ville jeg ringt en gang, så sendt en tekstmelding om at jeg hadde ventet 10 minutter, så nå går jeg. Så avventet at han tok kontakt, og tatt det derfra. En "sovnet etter nattevakt" kunne jeg faktisk akseptert - én gang. Men ville virkelig aldri satt i gang å sende sure meldinger, eller sittet der i 45 minutter og gjentatte ganger forsøkt å ta kontakt. 

Anonymkode: 84254...8ee

• Liker 3
Skrevet

Ja har en følelse at han kanskje har blokkert meg også siden hver gang jeg ringer står det bruker opptatt🙄

Slutt, bare slutt. 

Man ringer én gang.

Av respekt for seg selv.  Samt for å ikke fremstå som psyko om det faktisk har skjedd noe med den andre. 

• Liker 19
Skrevet

Om jeg hadde falt og brukket noe, eller krasjet på hovedveien, og etter å ha kommet meg hadde lest ".... ikke videre kontakt med mindre veldig god unnskyldning som at jeg hadde blitt påkjørt...". Så hadde jeg faktisk kuttet relasjonen.

Orker ikke folk som automatisk antar at ting er gjort med vilje, og kommuniserer aggressivt skriftlig. 

Sett fra din side ville jeg ringt en gang, så sendt en tekstmelding om at jeg hadde ventet 10 minutter, så nå går jeg. Så avventet at han tok kontakt, og tatt det derfra. En "sovnet etter nattevakt" kunne jeg faktisk akseptert - én gang. Men ville virkelig aldri satt i gang å sende sure meldinger, eller sittet der i 45 minutter og gjentatte ganger forsøkt å ta kontakt. 

Jeg har ikke hørt noe fra han i 1 hel time og er mest sannsynlig blokkert. Det er nok gjort med vilje. Jeg ventet faktisk en halvtime det syns jeg faktisk er nok. Det er virkelig ikke å automatisk anta an ting er gjort med vilje. Husk dette er faktisk første daten har aldri sett fyren in real life. Jeg er ikke aggressiv men er veldig tydlig på at å la meg vente i en time uten unnskyldning er uakseptabelt. Jeg skal ikke bli en dørmatte heller.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Avtalen var for 45 min siden og ingen melding ingen telefon. Og han svarer heller ikke når jeg ringer eller tekster. Jeg er veldig sjokkert egt fordi vi har snakket på sms daglig i nesten en uke. Han sa også at han gledet seg 2 timer før avtalen. Så skrev til han at jeg er ikke interessert i videre kontakt hvis han ikke har en veldig god unnskyldning som at han har blitt påkjørt og ikke kan svare. Hva gjør jeg nå? Burde jeg stole på han om han forteller en veldig god unnskyldning?

For en dust! 

Kjipt du kom ut for en som han. Har hørt at sånt dessverre skjer. 

Hadde slettet/blokkert og ikke brukt mer tid på han. 

Anonymkode: e6b0d...b75

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Slutt, bare slutt. 

Man ringer én gang.

Av respekt for seg selv.  Samt for å ikke fremstå som psyko om det faktisk har skjedd noe med den andre. 

Har slutta nå. Ville bare gi han en sjanse.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har slutta nå. Ville bare gi han en sjanse.

Er det en god grunn ville du ha fått den. Jeg hadde ikke skrevet eller ringt. 

Regner med dere er over 18 år, og det er ikke ditt ansvar å skulle gi han en sjanse. Er det en oppegående voksen mann, ber han om en sjanse til (om det ikke er noe alvorlig som hindret han). 

Skrevet

Er det en god grunn ville du ha fått den. Jeg hadde ikke skrevet eller ringt. 

Regner med dere er over 18 år, og det er ikke ditt ansvar å skulle gi han en sjanse. Er det en oppegående voksen mann, ber han om en sjanse til (om det ikke er noe alvorlig som hindret han). 

Jeg er 19 og daten er 22 hvis det sier noe.

Skrevet

Hmmm. Kanskje han gjorde som jeg gjorde en gang. Møtte opp, så daten, og snek seg vekk ubemerket. Fordi hun ikke så helt ut som på bilde. 

Anonymkode: 9e324...f3f

• Liker 8
Skrevet

Hmmm. Kanskje han gjorde som jeg gjorde en gang. Møtte opp, så daten, og snek seg vekk ubemerket. Fordi hun ikke så helt ut som på bilde. 

Takk for den nå føler jeg meg veldig bra.

• Liker 4
Skrevet

Holdt nesten på å gjøre det samme, men heldigvis fullførte jeg. Den ble kortere enn tenkt, men både jeg og han sa hade med selvrespekten inntakt. 

• Liker 5
Skrevet

Takk for den nå føler jeg meg veldig bra.

Du ser nok bra ut du. Sats på en eldre mer moden date neste gang. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du ser nok bra ut du. Sats på en eldre mer moden date neste gang. 

Eldre betyr ikke automatisk mer moden. Folk som ikke holder avtaler finnes i alle aldersgrupper. 

Anonymkode: 074bb...8c7

• Liker 10
Skrevet

Uff så kjedelig! Tenk at det er best at du finner ut at han er dust nå før du har investert mer tid og energi på ham. Bedre ting og mennesker kommer din vei :) 

Anonymkode: 208db...4ff

• Liker 2
Skrevet

Jeg var den som bare ikke møtte opp en gang. Hadde gleda meg skikkelig til date, for det var så god stemning på meldinger. Vi skulle møtes 19, så satt meg i sofaen for å slappe av i femten minutter etter jobb. Sovna, og sov meg igjennom telefoner og alarmer og meldinger til kl 21.

Det var ingen dramatikk. Jeg hadde bare vært så travel at jeg ikke hadde merka starten på en infeksjon som slo meg helt ut. 

Han jeg skulle møte trodde ikke på meg (forståelig nok) og skjelte meg ut. 

Anonymkode: f61c0...ff0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Good riddance (for henne, ikke deg). 

Anonymkode: c4ec5...6c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...