Gjest Ninakanin Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Jeg overhørte en samtale der ei påsto at typen måtte ha vært utro, for hun hadde vært til legen og fått påvist kraftig soppinfeksjon, så da måtte han ha vært utro!? Eh, er det bare meg, eller stemte ikke det helt? Sopp pådrar vi oss jo hele tiden? Eller er det en sånn supersopp hun pratet om som jeg ikke kjenner til?
hecuba Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Ehe.. Skjønner ikke at dette kan stemme, nei... Men dersom han hadde fått en kraftig infeksjon uten at hun hadde hatt sopp hadde det vel vært en annen sak.. Er det ikke slik at gutter ikke får sopp av seg selv, men jenter gjør det? Jenter trenger hvertfall ikke å bli smittet for å få det.
Gjest Revenka Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Soppinfeksjon har ikke noe med sex å gjøre. Hvis man får ubalanse i skjeden er det lett å få sopp. Det er flere årsaker til ubalanse. Det er f.eks vanlig å få soppinfeksjon ved bruk av antibiotika og f.eks med mensen. Jeg har vært plaget av sopp tidligere og kjøper alltid en pille mot det når jeg må gå på antibiotika.
Shoegal Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 supersopp ← Men for å svare på spørsmålet Jeg trodde soppinfeksjoner hadde noe med vår egen bakterieflora(e.l.) å gjøre. Men det kan smitte, fram og tilbake mellom to personer f.eks.
Gjest Pecado Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 Sopp kan man jo få av det meste. Må jo være noe av det mer dumme jeg har hørt.
Gjest Ninakanin Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 ja jeg ble helt paff... For jeg ble sånn "ehm, kjære vene, du er jente, og er ikke mer opplyst enn DET?!"
hecuba Skrevet 22. september 2005 #7 Skrevet 22. september 2005 ja jeg ble helt paff... For jeg ble sånn "ehm, kjære vene, du er jente, og er ikke mer opplyst enn DET?!" ← Til hennes forsvar(jada jada): det er ganske lett å bli hysterisk når det er noe i veien med de edle deler..
Gjest Ninakanin Skrevet 22. september 2005 #8 Skrevet 22. september 2005 ja selvfølgelig Synes bare synd på henne hvis hun tror at soppen hennes er et tegn på at typen har vært utro, liksom.
Gjest Yvette Skrevet 22. september 2005 #9 Skrevet 22. september 2005 Jeg tror jammen jeg hadde spurt henne om hvor dum det går an å bli
hecuba Skrevet 22. september 2005 #10 Skrevet 22. september 2005 Hehe.. Jaja.. Vi må nok bare leve med at ikke alle er så opplyst om kroppens bakterieflora som det vi er.. Selv blir jeg helt paranoid dersom jeg merker noe som helst der nede.. Selv om jeg hadde GU for 2 uker siden og alt var fint.
Gjest Milah Skrevet 22. september 2005 #11 Skrevet 22. september 2005 Jaja.. Da kan hun nok risikere å ha mange utro kjærester opp gjennom årene..
Gjest Mirjam Skrevet 28. september 2005 #12 Skrevet 28. september 2005 Sopp kan ha noe med sex å gjøre, men ikke utroskap. Jeg får ofte soppinfeksjon etter hyppige samleier.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #13 Skrevet 29. september 2005 Jeg får også sopp ved hyppige samleier. Gnagsår Men jeg fikk også sopp flere ganger da jeg var singel og helt avholden. Det er noe herk uansett. Jeg synes synd på typen hennes, jeg, tenk å få i fleisen at han er utro, når han ikke har vært det.....
aljoh Skrevet 1. oktober 2005 #14 Skrevet 1. oktober 2005 Enig, det er utrolig lett å få sopp. Det trenger ikke å ha noe med samleie å gjøre. Fikk det et par ganger jeg også - og det før jeg hadde hatt samleie med noen. Soppen heter visst candida. Ja, det er noe herk. Det er en bra side som omtaler alle former for Candida. Den heter www.candida-infection.org og er nærmest som en portal å regne. Ta en titt!! Der finner man det meste av informasjon ang. problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå