Gjest RomeoBoy! Skrevet 6. oktober 2002 #1 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei alle jenter! Det er en ting jeg lurer på. Jeg er en gutt på 17 år. Jeg kjenner mange jenter, som jeg bruker å snakke mye, og være sammen med. Men nå snakker jeg ikke om de beste jentene vennene mine, men sånne jenter som jeg har et godt forhåld til. Når jeg snakker med dem, så kommer vi av og til inn på sex og sånt. Og jeg lurer på om det er mange jenter som er interesert i kunn sex, vennesex eller one night stand (de som er single altså) For det kan av og til virke sånn. Men jeg er kanskje litt for feig til å ta iniativ og sånt! Så jeg lurer på om det er mange jenter som kanskje tenker på det, eller er det bare gutter som tenker på det. Håper noen kan skrive hvilket forhåld de har til vennesex eller one night stand, med noen man kjenner. Har normalt utseende, så jeg tror ikke jeg har skremt bort noen jenter så langt Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. oktober 2002 #2 Del Skrevet 6. oktober 2002 Har aldri hatt noe til overs for One night stands jeg. Synes at det blir for lite personlig kanskje?! Og jeg har mistet en svært god venn etter at det ble litt mye rot en periode. Ville aldri gjort det igjen. Riktignok var vi neste på vei inn i et forhold, men det var ting som ikke klaffet og plutselig var vi ikke på talefot lenger. Ergo: Det fungerer ikke for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 6. oktober 2002 #3 Del Skrevet 6. oktober 2002 Kommer helt an på hvilket humør jeg er i det. Noen dager kunne jeg ligget med nesten hvem som helst og andre dager snurper jeg til og med igjen for kjæresten min (sjeldent) Må jo bare legge til at jeg ikke har sex med andre enn samboeren/kjæresten min. Jeg er 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. oktober 2002 #4 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg er 21 og har til dags dato ikke hatt en one nigth stand. Og så lenge jeg har det synet jeg har på ONS kommer jeg heller ikke til å ha det. Skal man ha sex med en person skal det også være følelser inne i bildet. Og da snakker jeg om andre følelser en rein kåthet. Jeg synes du som er så ung hvertfall burde være forsiktig med å kaste deg inn i ukjente ting når det kommer til sex. En ting er å TRO hvordan man vil reagere på ting. En helt annen ting er hvordan man reagerer Men det er nå min mening, å jeg er nå litt snerpete av meg visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 6. oktober 2002 #5 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei du! - ja jeg har hatt ONS noen ganger..... Vel, noen har jeg aldri truffet igjen, og en og annen snakker jeg med av og til. Har hatt to eller tre elskerforhod, men de gikk fløyten! - Går bra de første to gangene, og så blir det tenking og grubbling. - Den ene ble faktisk samboeren min for et år..... - Men det ble slutt det også. -Og så er det det av jeg ikke ser så lyst på å binde med så tidlig, eller kanskje aldri til en mann...... -ER rastløs av meg.. -Får se hvem jeg ikke klarer meg foruten, om det finnes en slik(?) Men bare prøv! Kos deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. oktober 2002 #6 Del Skrevet 6. oktober 2002 Er vel like snerpete som Thea jeg da tydeligvis, for jeg er HELT enig med henne. Jeg er 22 (idag hehe) og jeg har aldri hatt ONS og kommer nok aldri til å ha det heller. Å ha sex med noen der det ikke er skikkelige følelser med i bildet...nope..ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 6. oktober 2002 #7 Del Skrevet 6. oktober 2002 Du asså Midnattsol. Snerpeguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. oktober 2002 #8 Del Skrevet 6. oktober 2002 Personlig så er jeg ingen "ONStype"; foretrekker og skaffe meg elskere som kan komme å besøke meg sånn i ny og ne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2002 #9 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg er ikke snerpete....hihi.... Jeg er jo etablert i et forhold nå da, men da jeg var ung, dum og singel :blunke: så hadde jeg noen ONS. Jeg ser egentlig ikke at det er noe galt i det så lenge begge parter er enige om at det er kun ONS og that's it. Men da må begge parter være så sikre på seg selv at de takler det. Jeg ser ikke problemet med å ha uforpliktende sex uten emosjonelle følelser hvis begge parter er inneforstått med at det er kun det det er snakk om. Men dette er jo opp til hver enkelt person! Man må bestemme dette ut fra hva man selv føler er riktig for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. oktober 2002 #10 Del Skrevet 7. oktober 2002 I know, Thea. Hard to get! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. oktober 2002 #11 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har tidligere i livet mitt hatt en ganske lang periode hvor O.n.s var en ganske vanlig ting. Ble gjort endel! Men jeg hadde aldri sex med vennene mine, verken venne sex eller ons med venner! Ons var på en måte en ting som "skjedde" ute på byen/ på fest, hvor man møtte ett menneske man rett og slett fikk full tenning på, og tanken ble som "jeg har lyst på ham, han har lyst på meg, vi er begge single.... hvorfor ikke?"... så jeg ville aldri hatt sex med en venn nei! Men etter hva jeg har lest om stillingen pr i dag, så virker det som om flere og flere ungdommer har sex innen "vennegjengen" for å lære seg sex.. Vet ikke helt hva jeg synes om det, for selv ved ons skal liksom en viss spenning være med!! Det å bare ha sex for å lære, for å bli erfarne????? nei! Ha gjerne ons, men ha det pga at du og hun har seriøst lyst på hverandre! (og man lærer etterhvert at sex er mer godt med en man er glad i, men kos deg frem til det kommer, skader ikke å ha sett begge sidene av sex/elskov!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 7. oktober 2002 #12 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jada jeg har da hatt det, men gav det meg noe ? Nope.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! Skrevet 15. oktober 2002 #13 Del Skrevet 15. oktober 2002 Takker for alle gode svar Det var mye kloke ord her! Jeg vet ikke om jeg bel så mye klokerere, jeg er jo egentlig for å være sammen med den man har sex med, å elske personen. Men det er bare at av og til gjør jenter i klassen min, og andre jenter jeg kjenner meg usikker. Det virker som om de prøver å sende meg hint om at de vil ha sex med meg, uten kanskje noe mer enn bare sex. Er 3-4 stykker som har gitt meg dette intrykket. Det eneste jeg tenker på, er at dere som har svart her, virker å være voksene damer, å jeg er jo ungdom, så det kan hende at det virker mindre bekymringsløst for meg. For jeg ser liksom ikke hva jeg har å tape på det, for jeg tror ikke jeg blir sett på som løs, selv om jeg har sex med ei jente jeg ikke er sammen med. For meg er problemet omstendighetene rundt sexen, venter de på at jeg skal ta iniativ eller? Men jeg fikk mindre løyst på One Night Stand, etter å lest gjennom alt dette, det er nok mye jeg ikke har tenkt på: Er jo bare en færsking jeg Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. oktober 2002 #14 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det eneste jeg tenker på, er at dere som har svart her, virker å være voksene damer Takker og bukker for den der Jeg synes ikke du skal avskrive dette helt selv om mange som har svart på tråden din ikke fikk noe særlig ut av ONS`ene sine. Hva man får ut av slike "forhold" er som nogenlunde alt her i verden, meget individuelt. Jeg som ikke har hatt et eneste ONS har derfor også lite erfaring med det, men jeg vet godt med meg selv at jeg hadde garantert ikke fått noe ut av det. Synes du skal gjøre som du føler for jeg. Har du lyst så go for it, om det ikke var noe særlig finner du det fort ut. Og er du usikker så drøy den til du blir det. Du har god tid til å gjøre deg kjent med sex på. Som du sier selv, du er ung og da skal du ikke vite alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppa Skrevet 18. oktober 2002 #15 Del Skrevet 18. oktober 2002 joda, jeg skal innrømme (som en av få som har svart på dette innlegget) at jeg har hatt ONS, og jeg liker det! den første gangen min var ONS. men jeg var forelska i han, hvis ikke hadde jeg aldri gjort det. og så hadde det en del med å gjøre at han ville ha meg der og da, og at jeg var blitt atten år og ganske...desperat... :-? etter det hadde jeg mange ONS med samme mannen...vet ikke om det teller da, men vi var ikke sammen, snakka nesten ikke sammen bortsett fra når vi var fulle, og så hverandre bare en gang i uka. dette haller vel mer mot ONS enn mot vennesex, gjør det ikke?? poenget mitt er at han gjorde et vanvittig sterkt inntrykk på meg, og selv om det er noen måneder siden sist nå, så tror jeg (og håper) at det kommer til å skje igjen.. :blunke: ONS er ikke nødvendigvis veien å gå, i hvert fall ikke første gangen (nå vet jeg ikke om du som starta dette er jomfru eller ikke da..), men det funka bra for meg. vennesex tror jeg er verre. hadde i hvert fall aldri turt det sjøl, ettersom jeg er redd for å miste de få gode guttevennene jeg har... LeV lIvEt LeEnDe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2002 #16 Del Skrevet 2. november 2002 jeg syns one night stands er helt greit! Har hatt en selv, og det var herlig om jeg får være helt ærlig! jeg er singel, og ville aldri gjort noe sånt om jeg hadde hatt kjæreste! Min one night var helt impulsiv, men absolutt ikke negativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. november 2002 #17 Del Skrevet 2. november 2002 Heisann! Jeg er 25 år og godt etablert idag, men jeg har da hatt ONS i yngre dager, og da likte jeg det godt også. Når jeg ikke var på utkikk etter fast forhold funka ONS helt OK for meg. Men så ble jeg elskerinne til en og vi ble faktisk sammen etter en stund. Dette skar seg, og det er kanskje like bra, for han er jo bestefar idag :oops: Hmm...jeg spora av litt.... ONS er helt OK det, men man bør tenke seg nøye om, og bruk kondom, for det er jo masse sykdommer som florerer nå for tiden. Det var dagens lille skjennepreken....hihi.... Hadde jeg vært singel nå hadde nok ONS vært kurant for meg. Men det varierer såklart fra person til person..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! Skrevet 2. november 2002 #18 Del Skrevet 2. november 2002 Takker for alle de siste innleggene OM jeg ble noe klokere vet jeg ikke, i helgen måtte jeg avslå ei jente, men det føltes godt, hun er helt grei, men litt for løs Hvis dere skjønner hva jeg mener, og da skal det sies at jeg er ikke en gutt som synes at gutter kan knulle alle jentene og det er bare kult, mens jenter er horer. Men hvis det passer, og jeg er sikker på at jeg og jente mener det samme med det, så ser jeg ikke bort fra at det skjer Kanskje flere kan fortelle om ONSene dere har hatt, omstendigheter og hva som skjedde i ettertiden. Stro Klem RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. november 2002 #19 Del Skrevet 2. november 2002 Hadde jeg vert singel kunne jeg godt hatt "vennesex". Men faren er at forholdet kan forandre seg og bli til noe mer enn vennskap f.eks for den ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RomeoBoy! Skrevet 3. november 2002 #20 Del Skrevet 3. november 2002 Hei alle jenter Takker for alle de gode svarene jeg fikk, om jeg ble så mye klokere på hva jeg skal gjøre, det er jeg ikke så sikker på, men jeg fikk ihvertfall mye å tenke på det. Men en ting til, hvilket forhold har dere jenter til one night stands, synes dere det er greit å ha sex for nytelsens skyld, hvis dere finner den andre parten attraktiv, eller må det være følelser innblandet. Takker for mange gode svar! RomeoBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå