Gå til innhold

En p-pille for mye

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har hatt mye stress i det siste og oppdaget i dag at jeg har antakeligvis tatt to p-piller en dag denne uken. 
Er det noen som har gjort det samme og det har gått bra?🙈 redd for å bli gravid, og vet ikke om det bare er å fortsett eller om det er noe det blir surr med nå.

bruker Marvelon 28 om det har noe å si..

Anonymkode: def0d...9c5

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Ville bare fortsatt som normalt, det har trolig veldig lite å si. Har både tatt en for mye og en for lite uten at det skjedde noe spennende av den grunn 😅

Skrevet

Har nok ikke noe å si når det er en engangshendelse 😛 fortsett som før du 

Anonymkode: 68190...519

Skrevet

Heheh, dette går nok helt fint skal du se. Har noen ganger vært litt usikker på om jeg har tatt pillen, og da tatt en ekstra (bare sånn just in case). Er nok verre om du glemmer en enn om du tar dobbelt en dag😅 

Kanskje ikke bra i lengden, men med tanke på graviditet tror jeg det er helt innafor.

Anonymkode: 2c192...224

• 7 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 22.32):

Hei, jeg har hatt mye stress i det siste og oppdaget i dag at jeg har antakeligvis tatt to p-piller en dag denne uken. 
Er det noen som har gjort det samme og det har gått bra?🙈 redd for å bli gravid, og vet ikke om det bare er å fortsett eller om det er noe det blir surr med nå.

bruker Marvelon 28 om det har noe å si..

Anonymkode: def0d...9c5

Da jeg startet på P piller. Startet jeg etter mensen spurte legen om kunne være sikker før en uke da fikk jeg råd ta 4 stykk første dagen og den ville være sikker 5 døgn tok ikke skade av det nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 23.17):

Heheh, dette går nok helt fint skal du se. Har noen ganger vært litt usikker på om jeg har tatt pillen, og da tatt en ekstra (bare sånn just in case). Er nok verre om du glemmer en enn om du tar dobbelt en dag😅 

Kanskje ikke bra i lengden, men med tanke på graviditet tror jeg det er helt innafor.

Anonymkode: 2c192...224

Enig jeg tar også ekstra når jeg har glemt eller er usikker har husket. Har nok tatt flere ekstra enn jeg har glemt på det meste tok jeg 5 på en dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...