AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Jeg har en venn på snapchat som er lærer på en skole i nærheten. H*n deler stadig vekk bilder og videosnutter fra ting klassen gjør, også nærbilde. Både fra gymtimer, friminutt og klasseturen. Er dette egentlig innafor? Jeg kjenner jo ikke disse elevene, men bet ikke om jeg hadde likt om det var mitt barn som ble filmet og delt videre. Anonymkode: 0d4d1...d49
Scoops Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Det er absolutt ikke innafor,og absolutt ikke lov. Jeg hadde blitt veldig sint visst læreren til mine barn holdt på slik. 4
stan Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Nei det er ikke greit. Når det kommer ut risikerer læreren å miste jobben. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Min venn/læreren legger fortsatt ut småsnutter fra klassen sin. Virker ikke som det får konsekvenser i det hele tatt. Ts Anonymkode: 0d4d1...d49
GammelKaktus Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Jeg hadde ikke synes det var greit verken som elev eller forelder. Skjønner ikke helt hvorfor han sender dette rundt til folk høres jo helt merkverdig ut. Jeg har overhodet ingen interesse av å se random tenåringer i en klassesetting. 😄
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 Helt uakseptabelt. Jeg syns det er uakseptabelt å sende snap i arbeidstida, og iallefall i elevsituasjon. Ta screenshot og send til rektor. Anonymkode: f6eb0...0a3 1
Hengebuksvinet Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 Sikkert ingen på jobben som vet om spappene hans, og foreldrene er neppe informert. Hadde opplevd dette som både spesielt og uprofesjonelt, om det var en kollega av meg. Hvem skulle liksom ha interesse av bilder av klassen?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #9 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min venn/læreren legger fortsatt ut småsnutter fra klassen sin. Virker ikke som det får konsekvenser i det hele tatt. Ts Anonymkode: 0d4d1...d49 Har du meldt fra da? Anonymkode: 78b4d...aaa
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #10 Skrevet 22. september 2021 Ikke greit. Det er faktisk et lovverk mot å dele bilde av andre uten deres samtykke. At lærer deler bilder av barn på sosiale medier er alvorlig, ville sagt fra til skole. Anonymkode: 13c91...468
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå