Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nok like fullt en minoritet blant menn, kjenner absolutt ingen på 30+ som ville datet noen på 18, og i alle fall ikke 16. Det ville har ført til noen "skjerpings" beskjeder i "min" gjeng i det minste. 

Ingenting i veien for høy alderforskjell for min del, men da skal begge være godt voksne. Når den yngste er 18, så blir det bare suspekt. 

Anonymkode: fc0d6...ec5

Joda da jeg var 16 år var jeg sammen med menn i begynnelsen av 30 årene. Men løy på alderen og sa jeg var 18 år, men var egentlig 16 hihi. 

Anonymkode: 60b77...fdc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Akkurat, og derfor forteller ikke kompisene dine hvem de EGENTLIG har lyst til å date, pga. «skjerpings» 

Anonymkode: a4c9b...5f3

Vel, nå er det jo ingen av dem som faktisk har datet noen av dem da, det er ingen som har endt opp med en attenårig kjæreste da de selv var 30+. Det er faktisk rimelig vanskelig å skjule over tid om man innerst inne hadde ønsket en såpass ung partner. 

Anonymkode: fc0d6...ec5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da kjenner du ikke menn. Er ikke så stor forskjell på en på 18 år og en på 20 år, men en 20-åring er så klart minst like attraktiv. Vet om menn på den alderen som gjerne vil ha jenter på 16 år også. 

Anonymkode: d84ea...eab

Må si jeg virkelig lurer på hva slags menn i 40 årene du kjenner... Du snakker om menn som sikler på ungjenter som er nesten på alder med deres egne barn (eller rettere kompisenes barn, siden menn med barn selv ikke holder på sånn), det er nok ikke for å ha et forhold med dem for å si det sånn... Det er forskjell på sexuelle fantasier og hvem man vil ha et forhold med.

De jeg kjenner, som i hovedsak er godt utdannede og oppegående menn med barn (for oppegående menn har klart å få barn når de har passert 40), ønsker seg kvinnner som er på samme sted i livet som dem, som kan føre en samtale om ting de interesserer seg for, og utfordre dem. Det kan ikke en 18-åring. Ei på 33 derimot kan nok passe, litt avhengig av livssituasjonen.

Anonymkode: d535c...f05

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er nok hovedsakelig fordi 18-åringer flest ikke ønsker å være med eldre menn, da unge menn i 20-års alderen er overlegent attraktive i forhold til middelaldrende menn. 

….og fordi voksne menn ikke vil ha kjærester som kunne vært datteren deres.

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er nok hovedsakelig fordi 18-åringer flest ikke ønsker å være med eldre menn, da unge menn i 20-års alderen er overlegent attraktive i forhold til middelaldrende menn. 

ikke enig, menn 40+ er overlegent attraktive guttebarn på 20 år med glattbarbert bryst og fjoner på overleppa og paradise-hotel looken. Har syntes det siden jeg var 18 år..( og forsåvidt før også ;) en MANN er mye mer attraktiv enn en gutt.. som mange ser ut som i 20-åra. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

- Matas, mod. 

Skrevet

Jeg er også mann (42).

Mann (42).

Anonymkode: b55c5...91b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 33år en fin alder for dere? Ungt? Helt greit? 

Anonymkode: ce53f...fdc

Ja ikke noe særlig yngre i hvert fall

Skrevet

qvrq92hujhi71.png?width=640&crop=smart&a

Anonymkode: a5316...08e

• Liker 3
Skrevet (endret)

På Match.com står det hva man søker, inkludert alder. Jeg ser etter menn 40-50, min egen alder +/- 5 år. Menn i samme alder ser ofte etter kvinner som er yngre enn seg selv, noen ganger 20 år yngre. Så du har god sjans TS.

Til den andre debatten som går her: Det er ytterst sjelden det står under 28 år på fra-alder. Altså, de ser etter damer som minimum nærmer seg 30 år. Har til gode å se en mann på 45 som ser etter ei som er yngre enn 25. Hvis det var så veldig vanlig blant menn å søke kjæreste som er 18 år burde jeg ha sett det til nå...

Det er et mysterium at ca 70% av menn kun søker kvinner som er yngre enn seg selv. (Jeg har ikke telt altså, men sånn omtrent der.) De som ser etter noen som er +/- egen alder går gjerne lengre ned enn de går opp. Altså at de ser etter 10-15 år yngre og opp til 2 år eldre. Men det kan være litt kulturelt / gammeldags betinget kanskje. 

Endret av McMary
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det er jo ikke fordi de ikke vil. Det er fordi de ikke kan. 

Feil. De aller fleste menn fristes ikke av usikre 18-åringer. 

• Liker 1
Skrevet

Men er 33åringer en sexy alder for dere menn på rundt 42? 

• Liker 1
Skrevet

SLETT TRÅDEN

Ikke informativ trådtittel.

Anonymkode: 56bbf...751

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Spørsmålet er meningsløst. Neste år er du ikke 33, TS. Og han du liker er ikke 42. 
Spørsmålet er om han liker DEG. Og det vet da vel ikke vi her på KG. Kanskje han synes nabodama på 33 er rålekker, mens han synes du på 33 er blass og kjedelig. Hva vet vi?

Anonymkode: ad2cc...5e3

Skrevet
Leonora99 skrev (1 time siden):

De fleste menn liker unge kvinner, menn på 42 kan fint bli sammen med ei på 18 år liksom 

Bare tull. Mange av oss blir seksuelt tiltrukket av yngre damer, men de fleste vil ikke bli sammen med en som er veldig mye yngre.

Skrevet

Når jeg var 33 var min mann 44, ser ikke hva som er problemet😀

Anonymkode: dbe61...73b

Skrevet

Men dere menn syntes 33år er en fin alder. Ikke for ungt? Potensiell mor til deres barn? Eller er dere ferdig med barn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 16.46):

Nå er jeg "bare" 39 da, men for meg spørs det på utseende ditt samt væremåte. Om du har barn må taes med i beregningen, evt hvor mange og i så tilfellet om du ønsker barn/flere barn. Til syvende sist handler det om kjemi for meg, og siden jeg fortsatt er singel så overlater jeg resten til skjebnen utover høsten i Bergen by..... 

Anonymkode: 027f1...797

• Liker 2
Skrevet
On 8/20/2021 at 3:54 PM, AnonymBruker said:

Akkurat, og derfor forteller ikke kompisene dine hvem de EGENTLIG har lyst til å date, pga. «skjerpings» 

Og akkurat hvorfor tror du at du kan snakke for alle menn? Det er klart at du har funnet "fasiten", og at det ikke er noe poeng i å debattere akkurat det, men du må gjerne innse at menn er like individuelle som kvinner. Det gagner oss alle.

Anonymkode: 03cc2...7e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...